da9el Skrevet November 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2009 han kan no prøve med en ivertfall..som sagt kan jo tilføye biler vist det er ønskelig Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet November 10, 2009 Rapporter Share Skrevet November 10, 2009 Vi skal teste litt i dag og se hvordan den er opp mot Civeic'en min. Foreløpig er den A600, så han må jo tune den ned litt men... Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet November 10, 2009 Rapporter Share Skrevet November 10, 2009 Den rundetiden med civicen rambo. Var den A550 Eller 600 da?? Må si att var den A600 var den treig. Men du holdt sikkert linja sikkelig over toppen da?? Rart jeg greide 1.25.xxx Husker ikke det siste men var litt under eller over 500. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet November 10, 2009 Rapporter Share Skrevet November 10, 2009 Er A550, etter reglene. Men var ikke noe maks runde, skal nok klare nedpå 1.28.xxx et sted med litt bedre treff her og der. Silverstone var tettere ved en maks runde. Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet November 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2009 dette er close racing..slik var det 10 runder på road atlanta dette var grisemorro selv om det bare var meg og tifosi har nytt design på seatn min nå. Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ezpen Skrevet November 10, 2009 Rapporter Share Skrevet November 10, 2009 Selv med A699 og 4wd klarte jeg ikke henge på ordentlig! Gjorde feil etter feil så fort jeg begynte å ta dere igjen... Helt håpløst. Totalt feil setup også, hadde understyring i lav hastighet og overstyring i stor... Var ikke klar over at det skulle kjøres før vi kjørte og rakk ikke justere noe som helst =P Satse mer på en runde eller to en anna gang. Siter - 89" Volvo 745GLT, B234F - Forza 3 & 4 -> GT: HvedingN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet November 10, 2009 Rapporter Share Skrevet November 10, 2009 Det ble nesten litt FOR jevnt... Lå side om side ned bakken mot sjikana på slutten av rettstrekka flere runder på rad, så fikk ikke kjørt noe bra i svingene der. Men fy feite så morro. Jeg slapp deg i veien litt på slutten slik at jeg kunne få satt en god runde. Fikk 1.29.2xx til slutt, men var ikke clean runde da. Er neggu ikke mange det går an å ligge side om side med gjennom svinger og bortover retstrekker, det skal du ha for Da9el. Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet November 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2009 hehe ja det var drit morro..ble litt kloms å boms på silverstone da..da jeg torpederte deg satt jeg å så på siden av tvn:) dont ask why. ja det er morro å knive med deg.vi kjørere så likt at.merket att seatn er en del bedre inn i svingene en civicen men så er jo seatn litt motorsvak på strekkene:) Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet November 11, 2009 Rapporter Share Skrevet November 11, 2009 Prøve å samle litt folk å få til race i løpet av helga? Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegs_e34 Skrevet November 11, 2009 Rapporter Share Skrevet November 11, 2009 hvordan er reglene med engine swap? Siter 1996 Bmw 523i 2.5 Manuell. sladdevogn: 86` scorpio 2.8 manuell x: 1992 Bmw 520i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ezpen Skrevet November 11, 2009 Rapporter Share Skrevet November 11, 2009 Engine swap skal vel gå greit så lenge du holder deg unna 4wd og ikke over A550 ;) Kjører vel helst med FWD, gjør vi ikke? =P Siter - 89" Volvo 745GLT, B234F - Forza 3 & 4 -> GT: HvedingN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krepsen80 Skrevet November 11, 2009 Rapporter Share Skrevet November 11, 2009 får se om jeg joiner et løp eller 2 til helgen, endelig fått lagd en bil... lagt ut bilde av den i mediatråden :) Siter Sølv '00 S2000 Svart`98 ITR #1957 (solgt) Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet November 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2009 skal vi prøve en serie i helga? Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet November 13, 2009 Rapporter Share Skrevet November 13, 2009 skal vi prøve en serie i helga? Helt klart... Trenger litt mer enn 2 - 3 biler som stiller til start. Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ezpen Skrevet November 13, 2009 Rapporter Share Skrevet November 13, 2009 Ikke 100% sikkert at jeg kan være med, men skal prøve ;) Blir vel med RS'n =D Siter - 89" Volvo 745GLT, B234F - Forza 3 & 4 -> GT: HvedingN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg