da9el Skrevet November 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2009 kjørte eksakt samme tid med honda civic 03 meg 215 kw:9 er saaben 4wd? da fjerner jeg den Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet November 9, 2009 Rapporter Share Skrevet November 9, 2009 2008 SAAB 9-3 TURBO X 4x4 vel. Blir så mye att å fram med regler å ditt å datt att trur jeg dropper det med race. Bedre å kjøre A850 på forza 2 da tenker jeg.. Er ganske enig her, må da gå an å kjøre løp uten at noen kommer og klager fordi de ikke klarer å bygge seg bil.. :thumb Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet November 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2009 saaben er fjerna... klage?? er jo bare dere som klager nå..nå har vi jo en touringserie..er ingen som tvinger dere til å bli med selv om jeg gjerne vil ha dere med Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx4 Skrevet November 9, 2009 Rapporter Share Skrevet November 9, 2009 Tror jeg velger å stå over denne serien jeg også, kommer sterkere tilbake på 70/80 GT serien Siter gt: GTFIVE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet November 9, 2009 Rapporter Share Skrevet November 9, 2009 Jeg er med, synes bare det hadde vært enklere å holde seg til de gamle reglene. Er jo ikke sikkert at det blir med flere når reglene blir bytta så ofte. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet November 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2009 nå er reglene satt som di skal være..har testet et par biler nå i di går nokså like med min kjørestil.det var det jeg ville opnå. tror det blir tett og fin fighting nå..reglen er nesten di samme som vi hadde i fm2 bare att jeg har slengt med en liste over biler Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet November 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2009 Tror jeg velger å stå over denne serien jeg også, kommer sterkeretilbake på 70/80 GT serien hadde håpet du ble med Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx4 Skrevet November 9, 2009 Rapporter Share Skrevet November 9, 2009 Jeg syns det blir litt for svak klasse, A550 med fullt forzakit er jo bare av/på med gassen. Ble litt dårlig med biler også syns jeg, men jevn racing blir det sikkert. Siter gt: GTFIVE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet November 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2009 jeg og tifosi testet litt...var sykt jevnt ja..tidene på road atlante var 1,30,1xx og 1,30,3xx tror jeg sånn ca..var ikke mye forskjell Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet November 9, 2009 Rapporter Share Skrevet November 9, 2009 Jeg er med, synes bare det hadde vært enklere å holde seg til de gamle reglene. Er jo ikke sikkert at det blir med flere når reglene blir bytta så ofte. Nå er reglene der de burde vært fra starten av. Men det er nå min mening... Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ezpen Skrevet November 9, 2009 Rapporter Share Skrevet November 9, 2009 Kunne ikke vært mer enig! Siter - 89" Volvo 745GLT, B234F - Forza 3 & 4 -> GT: HvedingN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet November 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2009 godt å høre att noen likte reglene:) Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet November 9, 2009 Rapporter Share Skrevet November 9, 2009 Blir Civic Type R på meg denne gangen også gitt... 1.29.3xx på Road Atlanta og 1.58.5xx på Silverstone. Ligger bilder av bilen i mediatråden. Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet November 10, 2009 Rapporter Share Skrevet November 10, 2009 Har en kamerat som gjerne vil være med, men bare dersom han får kjøre en bil som utg.pkt er 4wd, men som kan bygges om til RWD. Er snakk om Skyline R32. Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ezpen Skrevet November 10, 2009 Rapporter Share Skrevet November 10, 2009 Dårlig fantasi på valg touringcar om han vil kjøre skyline gitt =P Siter - 89" Volvo 745GLT, B234F - Forza 3 & 4 -> GT: HvedingN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg