KRDHA Skrevet Oktober 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2009 Eg har tenkt på å få taki 3-4 neon lys inni bilen. Planen er å få dei te å blinke i takt med sub/ musikken. Noen som vet hvordan man kobler det opp?? eller hvordan en gjør det? Mvh en som vil gjøre litt mer en det vanlige Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet November 2, 2009 Rapporter Share Skrevet November 2, 2009 http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=2885 http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfoVnet.aspx?plid=2874 http://www.microplex.no/Avdelinger/Datakomponenter/Casemods/Katode,_std_/Sunbeam/Sunbeam-Kald-Katode,-30cm,-Røduten-inverter-SBCCBK-12778.aspx Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet November 2, 2009 Rapporter Share Skrevet November 2, 2009 Evn.t kan du kjøpe neonlys som har dette fra fabrikk/produsent. Dioder. De lyser sinnsykt og blinkinga uten feil. Dog dyrt.. Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KRDHA Skrevet November 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2009 okei.. eg skjønte ikke helt dette... må eg ha alt det du sende link til?? Og hvor får man kjøpt fra produsent som du skrev?? Takker for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KRDHA Skrevet November 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2009 Og er det bare å koble rett på 12 volt?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evelen Skrevet November 7, 2009 Rapporter Share Skrevet November 7, 2009 Tingene lroedal linker til er egentlig beregnet på PC, men er 12V så skal fungere greit. Eneste minuset med dette utstyret er at det er av svært lav kvalitet, men dog billig. Kjøp gjerne flere av hver ting, serlig katoder slik at du kan bytte om noen ikke virker/slutter å virke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet November 8, 2009 Rapporter Share Skrevet November 8, 2009 Du må ha alle tingene ja, men med så lave priser er det uansett LANGT billigere enn alt tilsvarende "til bil." Og kvaliteten er ikke dårlig, mine fungerer fortsatt etter flere år. MEN! Katodene er svært skjøre, så om du ikke er forsiktig knekker du de. Så du må være forsiktig under montering. Og inverteren dør om du kopler strøm på jordledningen med et uhell, så du må være sikker på at du kopler rett med en gang. Som sagt er det nok en fordel og kjøpe noen ekstra. Ja, du kopler bare rett på batteriet. Du må bare klippe av den lille "firkanten" som egentlig skal koples i datamaskinen, så kopler du strømledningene som da er tilgjengelig opp. Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet November 8, 2009 Rapporter Share Skrevet November 8, 2009 Katoder er noe DRITT etter min egen erfaring. Lyser dårlig og kort levetid. Tåler også veldig lite støt/slag. Jeg handlet diode rør på Ljudia for noen år tilbake, med mic så de evnt. kan blinke til musikken. Disse lyste veldig bra og tålte veldig mye ! (Innen for visse begrensninger da) Dog dyre, mener jeg ga 349,- eller noe i den duren for en eller to stk, men da vart jeg fornøyd og hadde dem veldig lenge ! Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KRDHA Skrevet November 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2009 Okei.. og eg kan bare bruke vanlig 1.2mm ledning? Takker for svar=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet November 10, 2009 Rapporter Share Skrevet November 10, 2009 Bare å bruke tynne ledninger ja, de trenger ikke stort med strøm :) Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg