PetterS Skrevet Oktober 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2009 Hei. Etter motorbytte i min audi a4 1.9 tdi , så hadde jeg problemer med at dieselpumpen ikke saug. Problemet var da at den ikke fikk diesel. Så, ved å løsne retur-banjoen på pumpen å kjinne med denne av så begynte pumpen å suge diesel. Da skrudde jeg returen på igjen. Når den begynte å få diesel så kjinnet jeg i sikkert 20 minutt før jeg fikk start på motoren.. da tenkte jeg at det var mye luft i systemet osv. startet med en skikkelig røyksky, da den fikk maaasse diesel etter all kjinningen... Lot motoren gå en stund på tomgang, stoppet den og holdt på litt med bilen og startet igjen og tok meg en kjøretur.. Motoren går heeeelt perfekt og starter fint når den er varm.. Meeen, så lot jeg bilen stå til den var kald.. og da måtte jeg også kjinne i ca 15 min med starthjelp før den starter.. Og ja, motoren har gløding... Kan det være dieselpumpa?? Siden den lagde problemer til å begynne med? Om noen har et svar på dette hadde det vært kjempe!! :) Siter Audi A4 Avant 1.9 Tdi - 96' Volkswagen Passat 35i 1.9 tdi - 96' Get low - No matter how Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
furiaman Skrevet Oktober 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2009 Høres ut som den suger inn luft i systemet en eller annen plass. Kan starte med å gå over slanger og koblinger Siter 2002 Chevrolet Tahoe 5.3 V8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PetterS Skrevet Oktober 31, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2009 hmmm, tenker du da på at den suger inn luft i dieselsystemet? da ville det vell også vært enn diesel lekkasje ? Siter Audi A4 Avant 1.9 Tdi - 96' Volkswagen Passat 35i 1.9 tdi - 96' Get low - No matter how Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.