J.C Skrevet Januar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2004 skal selge et sett fem eika RH felger med nesten nye 215\45\17 dekk bolt sirkel er 114,3-5 så jeg vet at de passer på noen toyota og nissan 200 sx hadde tenkt meg 5000 for de Siter det er ikke størrelsen det kommer an på. det er hvordan du bruker den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shyggen Skrevet Januar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2004 Passer disse på -91 Toyota Supra? har du bilde av de? må sjekke bolt sirkelen når jeg kommer ut i bilen.. Edit1: Bredden på disse? hvor breie dekk kan du ha på de? tenkte på 255 til sommern.. så da tenker jeg de er utelukket? :) Siter Shit happens, ALL the time :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.C Skrevet Januar 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2004 ingen som er intessert?????de må bort... har desverre ikke bilde av de:( ser ut som helt vanlige 5 eika alu felger... Siter det er ikke størrelsen det kommer an på. det er hvordan du bruker den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shyggen Skrevet Januar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2004 Om du kan si hvor breie felgene er så kan man jo vurdere det.. og hadde det vær muli å tatt et bilde hadde det gått enda bedre :) Siter Shit happens, ALL the time :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vil ha skyline Skrevet Januar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2004 Dette er vel ikke det denne delen av forumet skal brukes til (?) Dette burde du skrive inn under kjøp og salg ikke teknikk.. Mvh Fredrik Siter [x] 2000 Topkart Yamaha 100 1986 Fiat Ritmo Abarth 130TC [x] 1987 Fiat Croma Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.C Skrevet Januar 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2004 sorry..er litt fersk her:rolleyes: liggaer tråd på kjøp og salg med bilde Siter det er ikke størrelsen det kommer an på. det er hvordan du bruker den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg