Kimznope Skrevet Oktober 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2009 Hallo... Er da ny her å fant ikke egentli noen tråder til en Nissan Primera SLX 2.0i her. Så lager en ny trå.. :P Har da en Primera 96 mod og lurer på hvor jeg kan få kjøpt litt styling som sjørting, spoiler og felger.. resten har jeg styr på... ^^, Når jeg googler bilen får jeg masse sider, men ingenting som ser ut som at det er mulig å bestille ifra.:S:P menmen.. :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andro Skrevet November 12, 2009 Rapporter Share Skrevet November 12, 2009 Gå inn på nissan car club norway så finner du noen gode tips til seider der:=) Mye gromt å få kjøpt hvis det er stv du har? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimznope Skrevet November 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2009 (endret) Gå inn på nissan car club norway så finner du noen gode tips til seider der:=)Mye gromt å få kjøpt hvis det er stv du har? Ahaa.. takk då.. ;) nope, ekje dæ.. Endret November 18, 2009 av Kimznope Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg