Runer Skrevet Oktober 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2009 Hei Jeg har en s4 2,2 automat som stopper på tomgang inn mot lyskryss ol. Ganske irriternde. Når den er kald går den helt fint, men når motor når riktig temp så begynner den å dårlig på tomgang. Virker som om den går altfor lavt. Noen som har noen gode tips? mvh RUne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Oktober 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2009 Var stusselig med hjelp å få her brodern.. :) Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet Oktober 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2009 Går den urolig på tomgang ellers? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Apexy Skrevet Oktober 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2009 heisann. eg har en audi 100 c4 som har vært jævla kukete på det der. noen ganger når eg har kjørt en stund og stopper motoren, og når eg kommer og skal starte den igjen så vil den ikkje gå på tomgang med en gang, må sitte og gasse en liten stund før den vil gå av seg selv. min går på ca 400rpm!!!! på tomgang.men er ikkje sikker ka som gjør det. men det er heller ikkje før motoren kommer opp i fin temperatur. har hatt litt startproblemer og men skiftet kabelskoen på batteriet og har renset alle kontakter og lignende.vet ikkje helt hvilke råd eg kan gi deg. finner ikkje ut av det selv :P hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runer Skrevet November 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2009 Hei beklager seint svar, Bilen går litt lavt på tomgang ca 800-850 omdreininger på tomgang. Jeg tror det blir litt lavt i forhold til automatkassa. For når jeg bremser ned til 0 i hastighet så detter turtallet til under 800 og den får problemer med å gå. Noen ganger stopper den og noen ganger så hopper turtallet opp til 1500 før det igjen faller mot 800. Ellers så går den fint på tomgang om enn noe lavt. Det finnes vel ingen justering på dette? Når gasspjeldet lukkes høres ett lite klikk av føleren som sitter der, og så vidt jeg har forstått skal det være slik. Venter spent på tips Rune Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
silængs Skrevet November 5, 2009 Rapporter Share Skrevet November 5, 2009 Trykktest systemet ditt. Tipper du har en lekaskje en eller annen plass. Kan skape endel tull med tomgang som jager og motor som dør i kryss. Hadde likt problem på min, bare at det er 2.2 tq med manuell. Ofte når jeg bunna clutchen så daua bilen. Da var det lekasje i trykksystemet som lagde trøbbel. Siter Framtung audi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg