fordtransit Skrevet Oktober 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2009 hei jeg har fått blinklysene min åsså skulle jeg koble dem på bilen og da virket dem ikke:( jeg sjekka strøm og det var strøm der, og sjekka blinklysa og de virket og jeg trur det kan vare noe med jordinga på bilen men noen som veit ?????? Siter VW golf II tdi 91 mod;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adissalaka Skrevet Oktober 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2009 hva slags blinklys er det , prøv å bytte om på pluss og minus ( hvis det er LED så kan strømmen kun gå en vei får at de skal fungere ) Siter http://www.bilforumet.no/golf-2/227645-golf-syncro-1-9td-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fordtransit Skrevet Oktober 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2009 ja jeg var akkurat ute å snudde kontakten og da virket d:) Siter VW golf II tdi 91 mod;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg