Golf123 Skrevet Oktober 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2009 Hei! jeg er på jakt etter en ny bruktbil og lurte på om noen her hadde noen tips om biltyper. Jeg har bestemt meg på å bruke 25.000-30.000 kr, så all verdens blir det jo ikke. Har lyst på en bil som har litt motor, men som prisen tilsier blir det jo ikke noe sportsbil. Har sett at det er en god del Opel Vectra 2l i den pris klassen, vet ikke hvordan de er brukt. Noen spesielle biler jeg burde sjekke rundt den prisen med litt driftsikkerhet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasK Skrevet Oktober 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2009 Mazda 626 v6 (GE), Mazda 626 (GD) Fe3, Toyota Corolla GT, Mitsubishi Galant V6 f.eks. Driftsikkerhet er vell egentlig et fremmedord i denne prisklassen, men sjekk ut de der. Bedre enn Vectra iallefall :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg