Gå til innhold

FM3: Storefront / auksjoner

Ranger emnet


momo

Anbefalte innlegg

dette bør funke bra, for 50k for en tune er en relativt høy pris.. Vi får sjekke, kjøpt og betalt er'n uansett.. :confused:

 

Høy pris? Jeg har ikke bare klaska sammen noen vinkler å hivd den ut da. Den er testa over maange timer på alle banene. Jeg kjørte rett in på 24. plass på oppvarmingsrunden på new york og den eier alt som er av scoreboard biler på de banene den er tiltenkt.

Og jeg ligger med 15 - 20 grader mer vinkel enn alle andre :)

Så prisen er ikke for høy, den er idiotisk for lav.

 

:m'm:

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 146
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

:pray :pray :pray

 

Ikke at jeg kan drifte, men denne gjorde så å si det jeg ville at den skulle!! Nice tune!! fortsatt litt dyr men.

 

:pray :pray :pray

 

Artig. Som sagt.. finn en mer lettkjørt bil som har potensiale til å fighte om førsteplassen på scoreboards så skal du få en internets av meg :titties:

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er absolutt ikke ment for å være frekk momo, men:

 

A: Supraen er en av de enkleste bila på hele spillet å tune til drifting.

Uansett hvordan jeg har klasta sammen innstillinger så har det alltid endt opp med noe dugendes.

Har selv nå en del timer bak min tune, men ga faktisk opp fordi jeg syns det ble for lett!

 

B: Jeg vil mest tro at grunnen til de høye plasseringene er nettopp DINE skils. Ikke at tunen er rå.

Også må du ta i betraktning at bilen er satt opp for din kjørestil.

Som jeg sa angående Aasbø tunen du har/hadde ute. Den passet ikke min kjørestil!

 

C: Det eneste som var rått med filmen du bruker som reklame var entringen. Har sett både deg, og flere amatører, hatt bedre driv igjennom svingene enn på disse klippene

Selv vil jeg si å KUN ha onboardcam på en sånn film blir feil

 

D: 50.000 er waaay to much for en tune. Ville heller vært mer beskjeden på prisen og lagt den ut for halve summen!

 

Som sagt, det er ikke på noen måte å være frekk her, men er vell på tide at noen gir deg litt konstruktiv kritikk!

 

PS: Om prisen på tunen går ned litt skal jeg med største glede invistere i den og prøve og derigjen gi deg en god tilbakemelding. Men for 50.000 bygger jeg meg heller en budsjettdrifter!

'09 Ford Ranger

'91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

A: Supraen er en av de enkleste bila på hele spillet å tune til drifting.

Uansett hvordan jeg har klasta sammen innstillinger så har det alltid endt opp med noe dugendes.

Har selv nå en del timer bak min tune, men ga faktisk opp fordi jeg syns det ble for lett!

 

Vel, Tune alle biler er lett. Syns jeg. Supra inkludert. Husk hovedoppgaven til denne bilen / tunen. Og jakte på andre driftebiler og vinne tandemkonkurranser, og utkonkurrere andre tunere. Denne spiser det meste til frokost. Jeg har ikke slicks på den. Heller ikke breieste hjula, men jeg har null problem å ta store jafs innpå biler med breiere hjul og slicks, inkludert andre Supraer :) Så ja, tune Supra er lett. Men å tune en Supra til å ta livet av andre Supraer.. ikke så lett ;)

 

Vel, jeg har tunes for flere bruksområder. Noen billige og noen sånn passe.. og dette er high end top of the line bilen :)

 

Og nei jeg er ikke flink til å drifte etter poeng. Poenga bare kommer automatisk når man kan ligge med fler grader vinkel enn vanlige biler. Selv mislykka runder med dårlige svinger / snurringer og kræsjer resulterer stort sett i topp 100 notering.

Jeg har hatt potensiale flere ganger til å ta 1. plassen på et par baner men gjør alltid en eller annen feil :P

 

Man kan ikke ta big entries på den svingen på suzuka for man trenger fart rundt svingen. Eneste måten å ta første sving på er med litt svak vinkel og høy fart. onboardkjøringa der er bare 2 runder jeg kjørte. save replay og slang på pcn. Ikke no rewind, ikke no fanteri :)

 

Men takk for feedback og none offence taken.

Er folk negative til tuninga / prising så slutter jeg bare å legge ut tunes og kjører med bila mine selv. Det er jo best for meg det.. Mindre "motstandere" og enklere for meg å vinne konkurranser og ta leaderboards :)

Endret av momo

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har lagt ut et drifte tune til denne bilen:

 

D4F.jpg

dette er den bmw R3 bilen man vinner... (#92)

 

mener jeg skrev: Free to try ^^ som beskrivelse..

 

vinylene forran og på siden ligger også gratis på storefronten min....

Endret av Krepsen80
skriveleifer

Sølv '00 S2000

Svart`98 ITR #1957 (solgt)

Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inspirasjonen:

 

CAhp9.jpg

 

Resultatet(sola står rett på dekoren så ser litt lysere ut enn den er):

 

hp1.jpg

 

hp3.jpg

 

hp5.jpg

 

GT: erkeurpurgwurg

 

Hva heter "banen" denne er avbildet på? Eller er det bare en showscreen for bilen?

- 2001 Suzuki Baleno GL-R 1600 (Bruksbilen)

- 1998 Saab 9-3 Turbo Coupè 205/330 Nm (400bhp Prosjekt)

 

GT XBox Live: Ice2One

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår