bruglus Skrevet Oktober 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2009 Hei, jeg ble stoppet av sivil politiet etter jeg plukket opp noen som haiket å sa de skulle betale meg for å kjøre dem et stykke. De betalte ingenting og politiet skrev ned personinfo og skiltnummeret, kan de gi meg noen straff med så lite bevis? Hva/hvor mye bevis trenger de får å bøtelegge meg evt klippe skilter? Setter stor pris på svar ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Oktober 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2009 (endret) Her kan du lese i en eldre tråd på BF, i en eldre artikkel, pluss denne, samt en litt nyere artikkel. Uten at jeg vet, så skulle en tro at politiet ser ann om du dukker opp igjen. Og gjør du det har de mer kjøtt på beinet om du allerede står i spaningsnotatene deres... Endret Oktober 24, 2009 av henne skrivefeil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg