Zimmern86 Skrevet Oktober 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2009 Skulle sjekke hvilken nr som sto på dieselpumpen på min Mercedes 220D, og da måtte jeg opp med plastikkdekselet som sjer ut som eksosrør/manifold.(motorrom) Da fikk jeg se at det var veldig mye sot fra sylinderhullene? Dieselpumpen er deffekt, og den fungerer ikke helt som den skal, bilen stopper etter 200 meter ved oppstart og neste 200 metrene. Men når motoren er varm så går bilen fint. Men når den stopper får jeg feilmld i displayet, EPC (feil i dieselpumpen.) Bare å slå av bilen, så starte igjenn, fungerer fint. Når bilen stopper så kommer det masse svartrøyk ut fra eksosen. Kan det ha noe med at pumpen ikke fungerer, derfor det samler seg mye sot? Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Oktober 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2009 Ja Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet Oktober 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2009 Hvordan bli kvitt sotmengden etter å skiftet dieselpumpe? Rense systemet som man fyller i dieseltanken? kommer ikke på hva det heter.. Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg