texas_ranger Skrevet Oktober 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2009 heisann. når bilen har stått ei stund og jeg skal sarte den så skjer det ikke noe når jeg vrir om nøkkelen. men om jeg vrir tilbake og prøver på nytt så starter den alltid. så hva tror folket? dårlig tennings relè eller startmotoren som begyner og fucke seg opp? :ratatatat Siter mazda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Oktober 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2009 Ser du kjører japaner, men hvilken? Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texas_ranger Skrevet Oktober 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2009 jau det er altså en mazda 323F (BJ) 1,5l 16V 99 mod kan det ha noe med dårlig batteri egentlig? for noen ganger virker det som om starteren så vitt går når jeg endelig har fått fart på den :P Siter mazda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grandisjohn Skrevet Oktober 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2009 Kan virke som dårlig kontakt bak på tenningslås, til strømledningen som går til starter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg