deinboll Skrevet Oktober 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2009 Hei! Jeg har en audi a3 98 tdi med chip. Jeg vil ha mer power i bilen min=P er det noen som veit om det er noe særlig å sette inn en større turbo? og eventuelt en int cooler? og er det noen som veit om det blir noe særlig mer effekt ut av et effekt anlegg? eventuelt hvor mye mer effekt?:happyhappy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Screamingeagle Skrevet Oktober 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2009 billigere å kjøpe ny bil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deinboll Skrevet Oktober 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2009 den tanken der har faktisk slått meg... er noe gira på en bensin bil:P alt er liksom så mye enklere... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wu-style Skrevet Oktober 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2009 jepp, gå på kermatdi.com å se. de selger turbo fra 150hk tdien som passer rett på for rundt en 7000kr mener jeg det var. viss du byter ut dyser,ic og til den 150 hk turboen vil du havne på rundt 200hk å en sinsyk nm. men du må chipe bilen opp mot disse delene. da ligger du likt med de bilene som har rundt 350 bensin hk å det går nå jæveli. det som er så fint med tdi motorene er at de tåler rundt 240hk++ orginalt før du trenger å byte ut stempler å drit å lort. Siter Audi S4 c4: 034 High output coils , Rs2 manifold , KKK K26turbo , Magnector plug wires , Wg spring preformance. maped by 034 Motorsport. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Pontiac Fiero GT 3,0 Tubo: Garret T3 / T4E Stage 3 , Haltech E6GMX , 500lb injectores , Comp Cam , Forged pistons , Hiflow gas and oil pump , Ferita exhaust 2,5. Custom maped by Anders Ringstad Dyno: whp 380hp / 590nm ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slettet bruker Skrevet Desember 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2009 jepp, gå på kermatdi.com å se. de selger turbo fra 150hk tdien som passer rett på for rundt en 7000kr mener jeg det var. viss du byter ut dyser,ic og til den 150 hk turboen vil du havne på rundt 200hk å en sinsyk nm. men du må chipe bilen opp mot disse delene. da ligger du likt med de bilene som har rundt 350 bensin hk å det går nå jæveli. det som er så fint med tdi motorene er at de tåler rundt 240hk++ orginalt før du trenger å byte ut stempler å drit å lort. Hmm, meget interessant link!:idea: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg