Jeg bare lurer Skrevet Oktober 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2009 Noen som kan si meg hva en Toyota Carina II XLI 1991 modell ligger på? Automat, bensin. Den er kjørt kun 86000 km og er EU kontrollert nå. Meget pent brukt uten skader, har stått i garasje. Har en liten skade på lås på bagasjerom som må utbedres. Har hjul til sommer og vinter. Fulgt opp nøye av den ene eieren som har vært. Titta litt rundt, men de fleste biler av samme type har naturlig nok alltid kjørt veldig mye lenger..... Nytt batteri på plass. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Oktober 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2009 Km-stand har omtrent ingenting å si på en så gammel bil, så se hva tilsvarende biler ligger i, og gå ut ifra ca samme pris. Jeg tipper 10 tusen, sånn plussminus,... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeg bare lurer Skrevet Oktober 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2009 Tusen takk for svar :) Skal trekkes fra annet oppgjør. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeg bare lurer Skrevet Oktober 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2009 Fikk opp 48 000 på bruktbilkalulator!!! Tror jeg må ta en tlf til Toyota... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Oktober 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2009 Hehe... men disse bruktbilkalkulatorene kompenserer veldig for km, det er jo bare et dataprogram. Hvis man har litt høyere km enn gjennomsnittet, blir bilen verdiløs, og har man litt lavere(eller veldig lavt,som i ditt tilfelle) blir prisen skyhøy :) Så disse er veiledende. Er nok best å ringe toyota ja. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeg bare lurer Skrevet Oktober 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2009 Fikk opp 19 920,- på listepris der det ikke tas hensyn til stand, utstyr eller km. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Oktober 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2009 Det er nok et litt mer realistisk tall ja... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeg bare lurer Skrevet Oktober 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2009 Takk -veldig greit å ha noen å "sparre" med. Til 7. og sist er det markedet som bestemmer prisen -ikke lister. Men noe må man jo ta utgangspunkt i. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg