RaCk Skrevet Januar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2004 Må jeg bytte hele demperen eller kan bare stangen byttes? Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z10an Skrevet Januar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2004 Slik jeg ser det, er det du mener med stangen, den delen med gjengene som mutteren er skrudd ned på... dette er nok øverste del av demperen... ser ikke helt poeng i å bytte demper fordi gjengene i toppen er litt slitt, så det kan hende eg har misforstått deg her... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHU Skrevet Januar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 Du får ikke kjøpt dempere i deler... den demperen der får du ikke av bilen uten å ødelegge den (demperen) engang... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaDDoG Skrevet Januar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 La den sitte hvis demperen er ellers i orden. Hvis du skal ha den av så tror jeg det eneste er å ta vinkelsliperen og kappe den e.l. Koster vell omtrendt det samme å kjøpe en komplett demper ny enn å bygge en i deler (Usikker) Siter Audi A4 Avant 1997 1,8T Land Rover Range Rover Classic 1986 3,5 V8 Volkswagen Golf III GL 1994 1,8 X Mitsubitshi Galant GLSi 1994 2,0 Toyota HiLux 1986 2,2 4x4 "Offroad/arbeid" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Januar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 muttertrekker..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Januar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 Får nok hele driten når du bestiller ja. Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg