Haansi Skrevet Februar 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2010 Bilder fra idag :D Hope you like! Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Februar 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2010 Lookin' good Hansi! :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Februar 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2010 Montert LED i grøfterne. Det ble mindre lyseffekt, det kan jeg bare si med en gang! Er dagslys enda nå da, men ser hvertfall slik ut nå. Kan bli spennende å se når det blir mørkt igjen. Ellers var resultatet nydelig og matchet 6000k xenon helt perfekt. Ble ny bil det! Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Can90 Skrevet Mars 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2010 Kommer seg nå :) Noe som skal skje videre med Nazi-trallen ? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen Skrevet Mars 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2010 Farlig fin bil. Hva betaler du i forsikring på beistet? Siter A4 1.8TQ '03 Civic LSI '94 EG4 (solgt) :( Staring at the world through my rearview Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Mars 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2010 Kopierer litt fra vwaudi-forum: Hey :) Noen dager siden update nå, men ja: Planen var jo å snu fjørene bak for å se om den kom lengre nedpå, noe den ikke gjorde. Den justeringsdelen kommer ikke helt nedpå, da det er en liten metallkant rundt den gummistanga som blir for stor til at justeringsdelen kommer helt nedpå. Så da satt jeg med samme høyden igjen.. Men tja, hvorfor ikke bare gjøre noe drastisk? :) Demonterte justeringsdelen og tok av den delen som fjøra hviler på. Satt den nedpå alene, oh WOHO: akkurat passe lavt! Bilder: Dette tok jeg helt vekk: Vanskelig å se med så kjip felgdim, men det ble helt perfekt. Ser høyere ut enn det egentlig er, men skal ordne bilder imorgen som viser bedre. Regner det i morgen, tenkte jeg at jeg skulle prøvemontere sommerfelger :) Akkurat litt høyere enn bak. Lurer faktisk på om det ble litt for lavt, men da har jeg jo bare en god grunn til å justere ned 3mm fremme ;) Grombilen: Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Mars 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2010 Bildene sier vel sitt.. :) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Mars 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2010 Her er noen.. Dog ser den høyere ut fremme enn den egentlig er, pga måten den står i bakken :) Så ta det med i betraktningen. Men fy faen så rå den er bak nå! PERFEKT! Og ja, takker magnus :) Som sagt, er ikke så høy fremme som det ser ut til pga bakken.. men skal en cm til ned uansett :) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mars 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2010 Æsj, du er ekkel :D Jeg vil også ha på sommerdekk! Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Mars 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2010 :D Perfekt! Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Mars 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2010 I dag har jeg senka mer framme, skifta olje + oljefilter og tatt litt bilder :) Vetikke hva dere synes, men jeg er STORFORNØYD :) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet April 19, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2010 Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KCMania Skrevet April 19, 2010 Rapporter Share Skrevet April 19, 2010 Ser bra ut den :) Bra senka, ser du har sånn "bøs" look. Det er tøft ;) Siter Uno, Dos, Audi, Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
atiram Skrevet Juni 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2010 Riktig snygg bil :)! Siter # ///Magnusrc bimmers.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Juni 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2010 Meget fin bil Hansi! Ser ut som den blir tatt vare på som om det skulle være ungen din ;) Så den på Våler, møtte deg også når jeg var på veg ut fra Statoil Elverum på fredagskvelden ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg