Denominator Skrevet Oktober 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2009 Har kikka etter en bensintrykksmåler, men finner ingenting utenom de store koffertene med masse innhold fra 1500kr og oppover! Skulle bare hatt tak i et enkel sett som dette jeg : http://www.harborfreight.com/cpi/ctaf/displayitem.taf?Itemnumber=92699 Noe sted i norge man finner dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Evje_ Skrevet Oktober 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2009 http://www.biltema.no/products/product.asp?iItemId=133950 Siter Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Denominator Skrevet Oktober 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2009 må ha med "skrutilkobling" som passer på testporten på bensinrøret. Har sett på den du linker til, men den passer nok ikke.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Oktober 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2009 Du kunne jo brukt en oljetrykksmåler da, om du finner noe mere velegnet der, må bare passe på at den bør være god for 7-8 bars trykk minst. Åssen tstport har du på innsuget. Bilventil? Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Denominator Skrevet Oktober 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2009 Det kunne jeg sikkert, men prisene er jo SYKE der også ser jeg! Du kan plukke opp en slik for 17 dollar(94kr) i usa! Hva tilsier at dette skal koste langt over 1000 lappen i norge? Ser biltema sitt sett er det samme som selges på HF i usa til litt over 50dollar. I norge tar de 1999kr! Utsalgssteder i norge har en egenskap til å ikke vite hva de selger eller hva det er verdt! Bare ta de nye verktøyskapene til biltema! Over 3000kr for den tynnplate-driten der! Helt sinnsykt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Oktober 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2009 Det kunne jeg sikkert, men prisene er jo SYKE der også ser jeg!Du kan plukke opp en slik for 17 dollar(94kr) i usa! Hva tilsier at dette skal koste langt over 1000 lappen i norge? Ser biltema sitt sett er det samme som selges på HF i usa til litt over 50dollar. I norge tar de 1999kr! Utsalgssteder i norge har en egenskap til å ikke vite hva de selger eller hva det er verdt! Bare ta de nye verktøyskapene til biltema! Over 3000kr for den tynnplate-driten der! Helt sinnsykt! Kjøpte akkurat en digital oljetrykksmåler fra VDO som er god for 10bar på ebay, for rundt 3-400,- inlk frakt til norge. Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Denominator Skrevet Oktober 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2009 Takk for tipset! Kikke litt på ebay. Den er vel her hos meg før jeg rekker å finne noe i norge uansett! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg