PrinsWilhem Skrevet Januar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2004 På VR6 var alt utstyr med.. Antispinn og hele pakka kom fra 92. Er jo 94 modell, var vel da airbaggen kom? Og det er kun 2 stk. Aldri hørt om varm frontrute på en golf før.. Mine vinduer er grønne fra fabrikk, og se ser sånn rutete ut når en ser de i riktig lys. Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Don T Skrevet Januar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2004 Sikkert bare en bløff den annonsen der... Oppvarmet frontrute har jeg på Sierra'n, men har ikke hørt om det på VW..:D Siter Diverse biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brooom Skrevet Januar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2004 Originally posted by PrinsWilhem På VR6 var alt utstyr med.. Antispinn og hele pakka kom fra 92. Er jo 94 modell, var vel da airbaggen kom? Og det er kun 2 stk. Aldri hørt om varm frontrute på en golf før.. Mine vinduer er grønne fra fabrikk, og se ser sånn rutete ut når en ser de i riktig lys. kom først med 1 airbag i 92 og senere med 2...... Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
911ruf Skrevet Januar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2004 er bare tull,noen kompiser som har kødda med han...:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet Januar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2004 Rått da.. Har sikkert fått 5876393496 samtaler angående en VR6 turbo. Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
911ruf Skrevet Januar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2004 hehe,jepp tror ikke jeg var den første som ringte nei:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg