Geirpedal Skrevet Oktober 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2009 Hei Vurderer å produsere nye ledningsnett for Amazon/PV/DUETT. Vennligst gi meg en tilbakemelding om dette er noe for deg. Ledningsnettet blir nytt og helt likt det originale. PRISEN blir betraktelig billigere enn de på markedet i dag. Siter Volvo Amazon 121 -65 Audi A6 2,5TDI Avant -96 MB C180 -95 Honda 750 Africa Twin -95 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laffen80 Skrevet Oktober 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2009 heisann.. holder litt på å bygge en amazon.. det gamle ledningsnettet var bare et rot, så jeg klipte det bort. så jeg er veldig intressert i et, men vil vite en sånn ca. pris. det kan være mulig å bygge selv, men er prisen rett er jeg intressert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alfert Skrevet November 4, 2009 Rapporter Share Skrevet November 4, 2009 Helt klart interessert, men lurer på om du bruker standard kabeltykkelse, eller om det er mulig og "spesialbestille" ledningsnett med tykkere kabler? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geirpedal Skrevet November 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2009 Hei Meningen med mitt innlegg var å sjekke hvor mange som var int. Tenkte hvis det var 5 el 10st så kunne det la seg gjøre. Men å produsere bare et blir for dyrt. Siter Volvo Amazon 121 -65 Audi A6 2,5TDI Avant -96 MB C180 -95 Honda 750 Africa Twin -95 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimBB Skrevet November 6, 2009 Rapporter Share Skrevet November 6, 2009 Prøv på volvoforum? Er nok noen folk der også som er int.. ;) Siter Tim Bjerkelund Volvo 245 87mod(førstegangsprosjekt) Volvo 244 88mod (B230F Lh 2.2) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet November 10, 2009 Rapporter Share Skrevet November 10, 2009 Interresert! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg