Getawayinleveld Skrevet Oktober 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2009 (endret) Hei. Lurer på om noen veit om man får 195/65- 15 på golf 2? Om det tar oppi fjærskåla.. Er vinterdekk jeg skal ha.. Endret Oktober 14, 2009 av Getawayinleveld Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Oktober 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2009 Hei. Lurer på om noen veit om man får 195/65- 15 på golf 2? Om det tar oppi fjærskåla..Er vinterdekk jeg skal ha.. Tror faktisk ikke det er plass til et så stort hjul.. Det bringer meg over til noe annet, hvorfor skal du ha et hjul som har over 10% større rulleomkrets enn orginalt? Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Oktober 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2009 Sikkert fordi han får taki billig eller har. En annen grunn til å velge større hjul er at man kommer seg bedre fram, dekkets større radius gjør at en større del av mønsteret treffer underlaget. Men skulle jeg prøvd en slik størrelse måtte det iallefall vært på en orginal/høy bil. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Oktober 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2009 En annen grunn til å velge større hjul er at man kommer seg bedre fram, dekkets større radius gjør at en større del av mønsteret treffer underlaget. :D Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg