Gå til innhold

Register reim peugeot 307 1.6

Ranger emnet


Jabadab

Anbefalte innlegg

Det som skjer når registeret ryker er normalt at drivverket i toppen stopper opp, samtidig som veiva går, og stempelene går opp og ned. Da vil stemplene på vei opp slå i ventilene som stikker ned og bøye disse. Har du en morken og slitt regiterreim bør du bytte den.

 

Men dette skjer ikke med alle motorer. Tror det skal litt til før du må bytte motorblokka på grunn av registerhavari, da er det helst toppen eller ventilene du bytter.

 

Hva som vil skje med din har ikke jeg peiling på, men jeg vil fraråde deg i å bruke bilen hvis reima er veldig dårlig.

Endret av _Evje_

Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår