Incognito Skrevet Oktober 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2009 (endret) Har liggende noe bilstereo etter tidligere biler, og har bra nok lyd i nye bilen ;) Selger derfor det jeg har hatt liggende i boden. - Pioneer TS-W307D2 - max 1200W (400w nom) Spiller bra til å være en liten og billig sub. Man kan høre en slags skurrelyd når an står rett foran elementet når man spiller, men virker ikke å være defekt. Hører ingenting av dette inne i kupèen. 300,- - 12" Lukket basskasse - 35 liter, trukket med sort filt ,dempet innvendig og kabelterminal. Høyttalerkabel følger med. Hel og fin, ingen defekter eller rift i stoff. 350,- - Dynabel BF1502 4 ohm utgangseffekt 2x150W 2 ohm utgangseffekt 2x240W 4 ohm brokoblet 1x480W 3 x 25A FORSTERKER ER SOLGT! -Pioneer TS-A6901 Brukt i 2 mnd! 350,- Diverse kabler/sikringsholder følger med til de som trenger/vil ha Sleng gjerne inn bud, ligger bare og slenger, og har verken bruk for det eller plass til det.. Kan hentes i Gardermoen-området, eller Elverum /m omegn. Endret Oktober 13, 2009 av Incognito Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet Oktober 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2009 Fungerer forsterkeren som den skal? Isåfall jegger jeg inn et bud på 700,- for forsterker og 6x9'ene :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Oktober 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2009 Forsterkeren fungerer som den skal, alle kabelterminaler og kontakter er like hele. Det eneste er noen kosmetiske riper, se bildet under! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet Oktober 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2009 Kosmetiske riper kunne ikke brydd meg mindre :P Men budet står ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Oktober 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2009 Hehe, de har ikke brydd meg eller. Får se det ann litt, et par som sender PM også, så avventer litt ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Oktober 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2009 Forsterker er solgt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg