Teddy Skrevet Januar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2004 Ok, nå er det på tide å bytte ut fabrikkdriten som sitter i min corolla. En Pioneer DEH-P5530MP kjøpte jeg for en god stund siden, og nå er følgende på vei: Infinity 6,5" komponentsett (6500CS) Rockford Fosgate 301M Rockford Fosgate HE2 12" Noen synspunkter på dette oppsettet? Duger det? Noe jeg bør endre? Også lurer jeg på om det er noen i jessheim/lillestrøm/omegn som veit hva dem driver med som har lyst til å montere dette for meg for en liten slant kroner? Da jeg er helt ny og fersk på omerådet ser jeg helst at noen som har litt peiling monterer det for meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Januar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2004 High volt ut på den cd spilleren ? hva kabler skal du ha da ? kasse ? Men det fungerer sikkert bra dette, men ville hatt en liten forsterker til å drive frontsettet og... Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teddy Skrevet Januar 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2004 Jeg vet ikke, dette var nå et tilbud jeg fikk lagt foran meg, hvor jeg fortalte hva slags spiller jeg allerede hadde, og at jeg helst ville bruke den. Hvor stor forskjell ville det være på å bruke en forsterker på frontsettet kontra å bruke den i spillern på denne setupen? Hvis det var kassa til suben du lurte på så er det RF sin kasse, det er altså denne: http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=696 Kablene blir vel et vanlig kabelsett fra bilradiospes... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Januar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2004 for å si det slik, eg ville ikke spander frontsett til over 2000 kr fpr å ødelegge di på en råtten forsterker i cd spilleren.... Hva med en dynabel der ? ca 2000 kr for en 4 eller 2 kanaler? Ellers så har bilradiospes denne som ville passe til deg og, ser det litt finere ut baki og, når du har likr forsterkere :D Litt viktig att det ser bra ut og vet du :) Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teddy Skrevet Januar 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2004 Da tipper jeg at jeg vil gå for en RF301s, men jeg må vurdere litt penger. Hvis vi sier at jeg ikke skal gå betydelig opp i pris (ikke over tusenlappen), hva ville være lurt å endre på denne setupen? Noen webshops som fører dynabel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Januar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2004 japp, det er en del her på forumet som selger det... da får du det litt billigere,,, eg har bestilt 2 stk av bisarre, rizzla( slik det skrives) forhandler og disse menere eg. http://www.mamut.com/dynabel Der kan du lese litt om di ihvertfal... Nå må eg tasse i sengen... Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teddy Skrevet Januar 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2004 Trenger jeg noe sterkere enn dynabel saga USC9975? Kunne bisarre gitt en pris eller noe? :) Takk så mye for hjelpen så langt, mac ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet Januar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2004 Jeg fører dynabel og saga.. Jeg kan gi deg en pris.. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teddy Skrevet Januar 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2004 Give it to me :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet Januar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2004 Hei... Saga USC9975 kan du få for 790,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Januar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2004 men eg ville spanta den ekstra lappen for å kommer opp til den 2 kanleren eller 4 kanalerern... Mer har du ikke økonomi så,,, Det vikigst er å ungå å bruke cd spilleren...:D Det eneste du kunne ha trengt i tilleg nå var en kondensator, 0,5 /1 farad. Men du trenger den ikke med en gang... (den er litt dyr) Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teddy Skrevet Januar 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 RiZLa: Venter litt, men skal ikke se bort ifra at jeg kjøper en av deg om litt. Macgyver: Får nå se hva det blir til, men ser ut som jeg midlertidig kommer til å kjøre det på cd-spilleren uansett. Infinity settet er visst lagd for å kunne drives av cd-spilleren, så regner med at det går greit hvertfall inntil videre... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet Januar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2004 Originally posted by Teddy RiZLa: Venter litt, men skal ikke se bort ifra at jeg kjøper en av deg om litt. Macgyver: Får nå se hva det blir til, men ser ut som jeg midlertidig kommer til å kjøre det på cd-spilleren uansett. Infinity settet er visst lagd for å kunne drives av cd-spilleren, så regner med at det går greit hvertfall inntil videre... Beklager å måtte si dette... INGENTING er beregnet på å drives av en spiller. Men skikkelige målinger, er det sjeldent mer enn 10watt pr kanal på en spiller. 10watt er tamt. Om noen noengang har kastet en sinnsykt råtten forsterker etter deg, så bruk heller den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teddy Skrevet Januar 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2004 Jeg kjøper dette av @lpher fra bilradiospes, og det var han som fortalte meg at dette gikk helt greit på cd-spilleren, og at cd-spillern drar 22-27 watt rms om det måles på skikkelig vis. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet Januar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2004 Det vil jeg gjerne se noen målinger på... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg