twitch3k Skrevet Oktober 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2009 Har en golf 1.6td som jeg må bytte toppen på.. Så har jeg en topp fra en 1.9td liggene, noen som vet om den passer over ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adissalaka Skrevet Oktober 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2009 tviler på at det går , jeg har resten til deg hvis du har en bra 1.9td topp Siter http://www.bilforumet.no/golf-2/227645-golf-syncro-1-9td-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
twitch3k Skrevet Oktober 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2009 Hmm.. Jeg er intresert, hva er prisen og stand ?:pimp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet Oktober 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2009 Jeg har en nyslipt og strøken topp til 1.6 TD liggende hvis du er intressert. Der er noen oljeganger som ikke passer overens, ellers er det likt fra 1.6 til 1.9 Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
twitch3k Skrevet Oktober 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2009 Har egentlig bestilt delene jeg trenger for og få den igang.. Men hvilken pris hadde du sett for dig ?:crazysant: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet Oktober 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2009 Ca 1000 kr. den er strøken. Ikke brukt etter sliping. Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adissalaka Skrevet Oktober 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2009 vet ikke trenger du alt eller ta kontakt på mail adissalaka@hotmail.com el tlf 92061729 så blir vi enige om noe Siter http://www.bilforumet.no/golf-2/227645-golf-syncro-1-9td-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
twitch3k Skrevet Oktober 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2009 (endret) jeg tar den.. Får jeg nr ditt så kan jeg bare ringe deg opp, imorgen! Så henter jeg den imorgen eller fredag.. =D Endret Oktober 14, 2009 av twitch3k Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg