Råtass-racing Skrevet Oktober 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2009 Hei. i morgen skal jeg koble anlegg i bmw¨n Har kikket litt rundt og det er ingen tvil om at biltema har di billigste kablene, di har 2 forskjellige typer sett, ett som heter high end... hvis jeg kjøper den mellomste pakka det, trur dere det holder, har en 1400w forsterker av ymse type og 2*12 jvc.. håper på kjempe rask svar da jeg skal ut å kjøpe ledninger og div i morgen tidlig:P Mvh Stian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frosov Skrevet Oktober 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2009 (endret) Det holder sikkert greit, du kan jo prøve og så eventuelt bytte ut etterhvert :)har selv brukt det settet på power acoustick gothic forsterker på 600w som jeg drev 2 stk kicker comp c12 150w rms pr stk. og det funket fint :) Endret Oktober 11, 2009 av Frosov Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Oktober 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2009 Signalkablene til biltema er møkk... De ødelegger terminalene på utstyret ditt, og nei de er ikke det billigste du får tak i... Stinger har billigere kabler som er bedre enn biltema sine. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Råtass-racing Skrevet Oktober 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2009 Signalkablene til biltema er møkk... De ødelegger terminalene på utstyret ditt, og nei de er ikke det billigste du får tak i... Stinger har billigere kabler som er bedre enn biltema sine. Hvor selger dem disse??? Bor i fredrikstad så gjerne i nerheten:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet Oktober 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2009 De forhandler iallefall Stinger på Mekonomen her i Molde. :) Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Oktober 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2009 Det jeg har hørt ang. biltema-kabler er at man bør legge dobbelt opp. Når det gjelder stinger kabler er jeg ikke akkurat imponert over kvaliteten mot prisen. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ_KeNnY Skrevet Oktober 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2009 Har ikke prøvd Stinger sine Lydkabler, men har prøvd mye av deres strømkoblinger o.l... Det er lett å gi delene skade o.l., men kvalitetsmessig, kan det hende stinger holder seg oppe, siden det er under US-Amps sin liga, som har RE-Audio o.l. Som sagt, har ikke prøvd Stinger sine lydkabler, men broderfirmaet RE-Audio lager noen av de sykeste subwooferene etter min mening.. Mekk og Mekonomen er hvertfall forhandlere av Stinger Siter BMW 520Ia 2000 Til salgs! http://bil.autodb.no/autodb/view.wa2?_cmd=prospect;AdItemId=1386669;Modified=1321345561 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Oktober 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2009 Jeg er mere spent på HVILKEN forsterker du har jeg da... Er det en monoforsterker? eller 2kanals? Åssen har du tenkt til å koble de subene hvis forsterkeren din er 2 kanals?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Oktober 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2009 Stinger er iallefall skamdyrt hos Mekk Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Råtass-racing Skrevet Oktober 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2009 Jeg er mere spent på HVILKEN forsterker du har jeg da... Er det en monoforsterker? eller 2kanals? Åssen har du tenkt til å koble de subene hvis forsterkeren din er 2 kanals?? Hei:) jeg har en 4+1 channel forsterker som skal drive 2*12jvc nå, veit ikke hvordan jeg kobler det så kom gjerne med forslag. Btw står 1400w på forsterker. Takk for all hjep:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Råtass-racing Skrevet Oktober 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2009 Tenkte jeg skulle koble dette i kveld:) Men så tenkte jeg på en annen ting, jeg har helt lukket bagasjerom med metall hatthylle som sitter fast, bilen er en bmw 318i e36, noen som har forslag til hvordan jeg skal skjøre ut\bore hull i denne hatehyll slik at bassen kommer inn i bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet Oktober 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2009 Lag et hull og sett i et bassrefleksrør, kanskje 2, eller om du har midtarmlene i baksetene, kan du gjøre det samme der:) Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet Oktober 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2009 Tenkte jeg skulle koble dette i kveld:) Men så tenkte jeg på en annen ting, jeg har helt lukket bagasjerom med metall hatthylle som sitter fast, bilen er en bmw 318i e36, noen som har forslag til hvordan jeg skal skjøre ut\bore hull i denne hatehyll slik at bassen kommer inn i bilen? Er det ikke skiluke i denne bilen ? Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Råtass-racing Skrevet Oktober 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2009 Er det ikke skiluke i denne bilen ? nope ekke det... hadde det bare vært d så;P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Oktober 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2009 Tre bassrefleksrør opp der orginale høytalere hadde stått i hattehylla. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg