mrbungle Skrevet Oktober 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2009 Hei! Har en E30 91mod 325i touring med fabrikkoriginalt sportschassi (m-tech?), og nivåregulering (for bagasjevekt), importert fra tyskland i 2000. Tenkte å bytte støtdempere, men her fikk jeg et overraskende problem: Mannen på GS bildeler bare klødde seg i hodet da han så sportchassi/nivåreg.-kombinasjonen ..og henviste meg til dette forumet! :respect Jeg tenkte i utgangspunktet å droppe hele nivåreguleringa og sette på et supersport 40-40 senkesett som erstatning for originalen (som er senka ca 20-20). Men hva skal jeg gjøre med det amputerte nivåreguleringssystemet?? Jeg finner INGENTING om det på internett, selv på tyske sider. Og ingenting i Haines. Og når originaldeler-gutta på GS mister munn og mæle tør jeg ikke så mye som å løsne en mutter....:wonder: Er det noen med erfaring med nivåreguleing som kan gi meg et tips? Og, er supersport 40-40 en god ide eller er det andre dempere (produsenter) som er bedre? På forhånd takk for svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zikonian Skrevet Oktober 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2009 Ingen ide selv.. du får kanskje svar her etterhvert da. Men på bimmers.no og på bmw ccn forumet er det garantert en eller annen guru som kan alt om det der. Pleier iallefall å være sånn ;) Siter -02 BMW 530i -97 Pajero - Vintertraktor +div tyske kriegsmaschinen En sjåfør er den farligste delen av en bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbungle Skrevet Oktober 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2009 Takk for tips! Virker som det er mye kompetanse på slike forum ja, sikkert lurt å prøve flere.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg