vw golf 3 Skrevet Oktober 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2009 får min nye golf3 gti nbå til uka, skal gjøres endriger med den, mest noe bad look, og bøtte felger, noen som har noe forslag til meg om hva jeg kan gjøre med den ?!? takk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet Oktober 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2009 skamsenk,breie felger,vento front og us fanger. glem badlooken :P Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw golf 3 Skrevet Oktober 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2009 ja, skam senking hadde vært noe :) , men, us fanger ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet Oktober 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2009 fanger med innfelte markeringslys innfelt på siden.finner de kansje på ebay,men koster litt å få de til norge da. Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stffn Skrevet Oktober 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2009 Gjør noe litt ut av det vanlige. De fleste kjører samme stil. Du har vel ikke noen bilder? :cab Siter Toyota Corolla E11 Toyota Corolla E9 Volkswagen Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw golf 3 Skrevet Oktober 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2009 ja, jeg får se, er litt kul den orginale fangeren med den leppa nederst :) må bare få senket den helt ned , og noen bøtte felger da, ordentlig felger :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Oktober 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2009 Gjør noe litt ut av det vanlige. De fleste kjører samme stil. At de fleste holder bilene tilnærmet orginal? Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stffn Skrevet Oktober 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2009 At de fleste holder bilene tilnærmet orginal? Ja, men ikke misforstå meg; er ikke noe fan av plastikk. Mange bytter bare standard ting som f.eks til golf 4 lykter, vr6 lippe osv, og nøyer seg med det. Ville bare at han skulle tenke litt på detaljer slik at den blir noe utenom det vanlige :) Siter Toyota Corolla E11 Toyota Corolla E9 Volkswagen Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet Oktober 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2009 Senk, porsche 16" og clean front(gjerne vento fra 92mod) Siter Nå: 04 Passat 1.9tdi 4Motion Highline [X]Golf 3 stv 1.9 med air ride, Passat 1.8T, E30 Touring lav og brei,Bmw E46 M-tech touring, "Prosjekt" Snehvit, '83 einser '74 mini cab med sinna motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg