atod1 Skrevet Oktober 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2009 Noen som har noen mening om hvilken farge som er finest/ tøffest på den nye A4 -Allroaden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Oktober 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2009 sort... Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bærumsmann Skrevet Oktober 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2009 Synes ikke det er så mange fine farger å velge i på A4'n lenger. Samme gjaldt da jeg kjøpte min Passat. Mange flere gråfarger å velge i tidligere, f.eks. Sort er jo fint, men et helvete å holde pent og rent.. Har min 3. nye, sorte bil totalt sett, men dette blir siste gangen. Orker rett og slett ikke mer :-) Men på Allroad'en er jo sort fin, sølv litt kjedelig, ellers er det bare Meteorgrå som kanskje kan være noe på den, synes jeg. Er ikke så glad i blåfarger selv. Siter 2006 Audi A6 Avant 3,0 TDI Quattro (http://www.bilforumet.no/galleriet/member.php?uid=45438&protype=1) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg