Zefiro Skrevet Oktober 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2009 Noen som har bygd anlegg i sin 3b sedan ? tenker på utførelsen av bagasjerommet. gi meg noen bilder som jeg kan få se ... bagasjerommet er jo uber stort i dubden ..så ja ..hvorfor ikke slenge inn en kasse og en forsterker. MEN .. jeg personlig vil nok heller bygge opp gulvet og få senket forsterker og sub ned i dette. Men vil allikevel ha reservehjulet der. forslag? pøs på med inspirerende bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Noober Skrevet Juli 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2010 Bruk 4 planker og bygg opp gulvet 10 cm og legg en plate over med filt, så lager du en liten rute med pleksiglass som du legger forstereren under. Siter VW Passat 98' Honda CBR 125 R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimjor Skrevet April 5, 2011 Rapporter Share Skrevet April 5, 2011 Hvordan får du strømkabelen fram til batteriet ? Klarer ikke å finne et passende hull på venstre siden.. Noen tips til hvordan jeg kan få lagt kabelen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
peder92 Skrevet April 5, 2011 Rapporter Share Skrevet April 5, 2011 Hvordan får du strømkabelen fram til batteriet ? Klarer ikke å finne et passende hull på venstre siden.. Noen tips til hvordan jeg kan få lagt kabelen? Når jeg la fram min, fant jeg et hull helt oppe ved pedalene, og fikk da kjørt den ut på innsiden av hjulbuen bak plasten, så fikk jeg boret et hull i motorrommet som gikk ned til der kabelen lå og dro kabelen igjennom der. Men det er ikke lett, holdt på i rundt 2,5 timer for å få den fram :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimjor Skrevet April 6, 2011 Rapporter Share Skrevet April 6, 2011 Takk :D Jeg får komme meg til garasjen og prøve :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg