Gazoline Skrevet Oktober 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2009 (endret) Hallo,jeg har en del deler som jeg ikke trenger som jeg legger ut for salg: Har ikke satt pris på noe enda, kom med bud + Frakt tlf: 46879493 e-post; hartvik_line@msn.com Eller send pm Kan hentes i Degernes\østfold 405 topp med t-kam SOLGT bra b21et blokk, har solgt veiva men har igjen svinghjul,4 m råder med og 3 b21et stempler Innsug til b21et, (strøkent) Diverse trykkrør og slanger Svanehalsinnsug med gassspjeld Masse k-jetronic deler; Bensinmengdefordeler b23e, kaldstartdyse, tomgangs "motor", 2 stk kontrolltrykksregulatorer ++ . Div deler til motor; Motorfester, gasspjeld, Ny oljesandwitch fra pedersen, div eksos fester+++ 4 stk M råder med b23e stempler (uten rådelager) Div pakninger og simring 2 stk turbogrenrør (org 240 turbo) er små sprekker i flensen på begge, vet ikke om det lekker. Endret Oktober 26, 2009 av Gazoline Siter Volvo 242 Turbo 76` Mitsubishi Lancer 95` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gazoline Skrevet Oktober 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2009 Opp og hopp, toppen blir antageligvis hentet på onsdag. :) Siter Volvo 242 Turbo 76` Mitsubishi Lancer 95` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gazoline Skrevet Oktober 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2009 Opp og hopp, har det meste igjen bortsett fra topp, veiv til b21et blokka og orginale trykkrøret til b21et. Har også mengder med m-råder!. Siter Volvo 242 Turbo 76` Mitsubishi Lancer 95` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg