H-augen Skrevet Oktober 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2009 (endret) Hei godtfolk. Legger ut litt bilder av bilen min. Det er en Golf mk1 GTI 83mod. Legger ut flere bilder etterhvert :D Endret Juni 1, 2010 av H-augen Siter Golf mk1 GTI 83mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Oktober 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2009 Den så jo helt grei ut den ;) Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H-augen Skrevet Juni 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2010 (endret) Fant igjen den gamle tråden min og tenkte jeg kunne ta den opp igjen. Bytta understell i går til noe som funker bedre en det jeg hadde, så nå ble bilen endel bedre å kjøre :D det viste seg at jeg har hatt bilen så lav at drivakselen hadde butta i karosseriet under :P Har fortsatt litt småplukk som må tas før Bug run. Skal legge ut flere bilder etter hvert :) Endret Juni 1, 2010 av H-augen Siter Golf mk1 GTI 83mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Juni 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2010 Biiiiilder Thomas... Biiiiiilder... :titties: Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H-augen Skrevet Juni 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2010 Biiiiilder Thomas... Biiiiiilder... :titties: Jada Jada :P Jeg skal bli flinkere jeg lover :) Siter Golf mk1 GTI 83mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Juni 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2010 Nice! Ja merker på drivakselen må til! ;) Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BOS Skrevet Juni 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2010 pen og clean bil:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg