terr23 Skrevet Oktober 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2009 Hei jeg mista lappen for 1 1/2 år siden så mista jeg jobben, utsettelse tia mi er 3 år.. (SYYYYKT lenge) så lurer jeg på om pelle politi tar hensyn til at jeg kan få lappen igjen tidligere så jeg kan betale denne jævlige bota på 10 000kr :P har som sagt vært uten lappen i 1 1/2 år og så tenkte jeg på og søke om og få lappen igjen etter 2 år.. tror dere pelle politi vil godkjenne denne søknaden ? det er jo over halvparten av tia. er utdanna rørlegger så trenger bil lappen i jobb sammenheng. hva burde jeg gjøre for og få den tilbake? (skal snart inn i buret så tenkte jeg skulle ta sikker sjåfør kurs der) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Oktober 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2009 Feilpost, flyttet. Ifølge tidligere tråder her på forumet er dette vanskelig. Boten kan nemlig deles opp i (omtrent) så mange avdrag du ønsker, så betaling av boten tar de ikke hensyn til desverre... Skjønner at dette er en vanskelig situasjon, men har du vurdert å søke større firmaer som har store prosjekter? Da trenger man ikke nødvendigvis lappen... Det er ofte en av betingelsene i stillingsbeskrivelsen, men du kan jo forklare situasjonen under jobbintervju evt. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
terr23 Skrevet Oktober 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2009 (endret) må vel legge til at grunnen til at jeg vurderer og søke er at etter et møte med kriminalomsorgen så anbefalte de meg om og søke om og få lappen tilbake.. sikker sjåfør kurs i buret hjelper vel litt på eller? Endret Oktober 3, 2009 av terr23 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Oktober 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2009 Det er alltid verdt et forsøk, noen får forkorta straffen, andre ikke. Tror ikke det fins noe fasitsvar her. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr Landau Skrevet Oktober 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2009 Forsøk med en søknad. Det værste som kan skje er at du får et nei ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Oktober 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2009 Det skader aldri å prøve.. Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
terr23 Skrevet Oktober 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2009 når den tid kommer at jeg skal få tilbake lappen så må jeg ta oppkjøring og teoriprøve siden jeg mista lappen over 1 år right? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr Landau Skrevet Oktober 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2009 Stemmer bra det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpottedinNarvik Skrevet Oktober 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2009 pelle politi faktisk Siter Spotted in Narvik på Facebook? https://www.facebook.com/groups/113062795388716/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Oktober 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2009 Mista lappen for tre år, da har du gjort noe alvorlig også, fyllekjøring eller veldig uforsvarlig kjøring... Samma det, ikke min sak. Men om du søker kan du få den tilbake, eller du kan få ett nei, litt trynefaktor, litt flaks og litt hva du har gjort avgjør dette. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rosenbauer Skrevet Oktober 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2009 Hei! Mistet selv lappen for 2 år og 3 måneder siden. Kjørte for fort, og fikk utsettelse på 32 mnd, og 21 dager på koslige Sandeid ;) Har nå gått 27 mnd og har i det siste sent 3 søknader til politiet. De første 2 fikk jeg blankt nei på selv om jeg tok med at jeg trenger lappen i jobb sammenheng. Den siste søknaden vil de ikke svare på en gang, så nå skal jeg bare ringe en gang i uka å mase på de :p Som sagt hjelper det lite og søke, men det verste som skjer er at de svarer nei. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg