reza karimi Skrevet Oktober 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2009 (endret) hei Har en vw passat 97 1.6L gått 152000. problemet med bilen er at når jeg trykker på gassen eller slipper gassen så får jeg virasjøn i gearstanga, eller gearstanga rister litt på en måte. spisielt i 1.2 og 5 gear. trodde det er dårlig motorfeste så var på verksted, men det er ikke noe feil med motorfeste. de på verksted fant ikke feilen heller. Lurer på om det er noen her som har peiling på det. Takkkkk Endret Oktober 3, 2009 av reza karimi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Oktober 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2009 Vibrasjon i girstanga du mener? Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
reza karimi Skrevet Oktober 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2009 (endret) ja girstanga mener jeg. Noen ganger blir det litt vanskelig å få den i første eller andre gear. men det går stortsett greit. Endret Oktober 3, 2009 av reza karimi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williboy Skrevet Oktober 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2009 har samme problemet.... har ett løst motorfeste... du kan nå skjekke om festene til giret er i orden... vist ikke tror jeg det er ett stag under du kan løsne litt på slik att ikke det står sånn i spenn... har ivertfall gjort det på en anna bil en passat. men kan jo hendet det går ann på denne typen å:) Siter passat 1,8t 3b i eie bmw 318 1,8solgt-mazda626 2l solgt-golf,1.9tdsolgt-opel omega 2lsolgt-ford mondeo 2,5.v6solgt-honda crxsolgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
reza karimi Skrevet Oktober 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2009 har ikke peiling på bil o greia. er festene til giret noe anna enn motorfester for at motorfester er jo helt ok i følge verksted. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Oktober 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2009 Vibrasjonen kan være girkassefeste, evnt at en foring i giroverføringen er dårlig/løsna. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
reza karimi Skrevet Oktober 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2009 takk for svaret. vet du om hvor mye det koster for å fikse det på verksted. sånn cirka Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williboy Skrevet Oktober 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2009 helt sikkert dyrt Siter passat 1,8t 3b i eie bmw 318 1,8solgt-mazda626 2l solgt-golf,1.9tdsolgt-opel omega 2lsolgt-ford mondeo 2,5.v6solgt-honda crxsolgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg