Gå til innhold

Skikkeli Smell i festningstunnelen!

Ranger emnet


DRFT-R

Anbefalte innlegg

Noen som vet hva forno klovner dette var eller?!

 

Å i det heletatt klare å treffe tunnelveggen er jo bra gjort! men å strø motorer og forstillinger rundt seg er faen meg premie tilstander!!

 

 

http://www.dagbladet.no/2009/10/02/nyheter/bil/innenriks/ulykke/8401198/

 

 

:respect

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kappkjørt, i 120-130 km/t, og havna på taket, jaja...

Hvis jeg kappkjører så er nå hastigheten atskillig høyere, og 120-130 er vel det jeg har pleid å holdt gjennom den tunellen, men hvem vet, ein punktering er nok til at det kan gå til helvete det...

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pfft! det der skjer ikke i 120! det skal jeg garantere deg!

 

har selv hatt 160KM/T ibånn av den tunnelen hvor svingen er krappest med forden! den veier 4 tonn og er 1m over bakken før døra begynner!

 

Om ikke jeg velta den , skulle faen ikke bmwen hatt noen grunn til å mistekontrollen

 

 

 

 

Og punkteringer i sving?.. det forekommer på filmer kompis;)

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pfft! det der skjer ikke i 120! det skal jeg garantere deg!

 

har selv hatt 160KM/T ibånn av den tunnelen hvor svingen er krappest med forden! den veier 4 tonn og er 1m over bakken før døra begynner!

 

Om ikke jeg velta den , skulle faen ikke bmwen hatt noen grunn til å mistekontrollen

 

 

 

 

Og punkteringer i sving?.. det forekommer på filmer kompis;)

 

Selvfølgelig kan det skje... Si at begge biler ligger i 120, og en sorte bilen prøver å legge seg foran BMWen. Fronten på BMWen treffer høyre bakhjul på den sorte, som fører til at den sorte bilen går rett i veggen...

- Bilen min er som den norske stat - kjøpt og betalt =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig kan det skje... Si at begge biler ligger i 120, og en sorte bilen prøver å legge seg foran BMWen. Fronten på BMWen treffer høyre bakhjul på den sorte, som fører til at den sorte bilen går rett i veggen...

 

joda. alt kan forekomme. det kan f.eks være at det plutselig kom en bil fra høyre påkjøringa og idioten skvatt! kan være at han tok igjen en bil jævlig fort i svingen i bånn dr og måtte bremse/skifte felt. og fikk sleng på bilen..

 

fortsatt kvalifiserer det til klovner.

overhodet ikke noe galt i at de "kappkjørte" eller hva de nå gjorde. å kjøre fort er helt ok for min del.. men prøv deretter å la være å drite seg ut er heller poenget

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes det er helt utrolig at folk klarer å klatre opp vegger! var ikke mange mnd. siden det var en bil helt opp i 4mhøyde i tunnelen.. du så dekk og fanger merker opp etter veggen! dette var en familiebil med voksne i;)

 

klovner

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du påstå at det ikke går an å punktere i en sving også nå, punktere kan man gjøre når som helst, kan jo være en idiot soim har moka ut ei glassflaske inni der, eller ett dekk som er jævla slitt på kanten som går i svingen.

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du påstå at det ikke går an å punktere i en sving også nå, punktere kan man gjøre når som helst, kan jo være en idiot soim har moka ut ei glassflaske inni der, eller ett dekk som er jævla slitt på kanten som går i svingen.

 

SEFF sier jeg ikke at det IKKE kan skje! men hva er sjansen for det akkurat her!? det er som 95% av venna mine som har dratt av veien.. de "svingte unna" for et dyr.. seff! det er slik man havner på taket helt uten videre.. ved å svinge unna dyr...!

 

b3wlSJIIIIt

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda. alt kan forekomme. det kan f.eks være at det plutselig kom en bil fra høyre påkjøringa og idioten skvatt! kan være at han tok igjen en bil jævlig fort i svingen i bånn dr og måtte bremse/skifte felt. og fikk sleng på bilen..

 

fortsatt kvalifiserer det til klovner.

overhodet ikke noe galt i at de "kappkjørte" eller hva de nå gjorde. å kjøre fort er helt ok for min del.. men prøv deretter å la være å drite seg ut er heller poenget

 

ikke drite seg ut slik en klovn i impreza gjorde på en skogsvei for ei beites tid siden? eller er det unntak for slike?

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår