DRFT-R Skrevet Oktober 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2009 hehe er surt det der. de er svin alle mann som jobber og de stryker deg KUN fordi det ikke passer seg for dem! jeg selv strøk på oppkjøring på lastebil KUN fordi jeg ikke ba sensoren gå ut av bilen for å se meg rygge til rampa! jeg tok det som en selvfølge at om du kjører lastebil og rygger til en lasterampe at du overhodet ikke må ha noen til å hjelpe deg på det, og det absolutt ikke er noen i nærheten til å kunne bli påkjørt! på jobbene jeg har er jeg vandt til å rygge mangfoldige hundre meter med lastebil i trange gater/nabolag og drit. noe jeg aldri har tatt som utfordring noengang! enten så går det lett eller så går det rett og slett ikke pga bilens bredde, akselavstand. Ingenting annet hu kjerringa hadde å si på kjøringa mi på den tia. men for at jeg ikke ba hu gå ut når jeg rygga meg perfekt inn på rampa med MM i marginer... nei det var stryk! Esel sensorer! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Oktober 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2009 Det er vegdirektoratet som er rette klageinstans YEP! har han noen å klage til så er det VEIDIREKTORATET! Skriv full anmeldelse, med hans tjeneste nr. hva saken foregikk om og eventuelt få med deg flere som har blitt stryki av han uten grunnlag til å skrive samme klage! Veidirektoratet om jeg ikke driter meg helt ut holder til på RISLØKKA TRAFIKKSTASJON i oslo. er værtfall dit alle søknader for ombygging/modifisering går til. er det noen som kan sparke sine egne ut derifra erre dem! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ares1234 Skrevet Oktober 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2009 "jeg selv strøk på oppkjøring på lastebil KUN fordi jeg ikke ba sensoren gå ut av bilen for å se meg rygge til rampa! jeg tok det som en selvfølge at om du kjører lastebil og rygger til en lasterampe at du overhodet ikke må ha noen til å hjelpe deg på det, og det absolutt ikke er noen i nærheten til å kunne bli påkjørt!" haha... onkelen min ba sensoren gå ut av lastebilen når han skulle rygge, men han blei sur.:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Oktober 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2009 haha ja.. det samme gjorde jeg å nestegang! det snødde som faen.. syntes litt synd på sensoren for han var faktisk kul! reiste til gjøvik for å sleppe å vente flere mnd. meide ned en strømkabel som ikke var skiltet for lav. gubben titta i speilet.. yupp... gnistrer her gitt.... der slutta det.. bare kjør videre du;) HAHA! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Oktober 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2009 Fikk kjeft av sensor da jeg ba han pelle seg ut å lede meg inn på trang og full parkeringsplass når jeg skulle parkere hengeren etter endt oppkjøring.. BE Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
reza karimi Skrevet Oktober 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2009 det å miste lappen i prøveperioden har den noe med alder å gjøre og, mener at er det bare de unger som må alt på nytt eller uansett av aldren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oaa Skrevet Oktober 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2009 Nye regler etter 1. januar 2009. Uansett hvor lenge du mister lappen for i prøveperioden, må du ta teori og oppkjøring på ny. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2009 Høres ut som en god porsjon uflaks inne i bildet her, samt kanskje en litt vrang kjørelærer. Ingen god kombinasjon uansett! Du har full rett til å påklage hvis du skulle stryke på oppkjøring. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkmobile Skrevet Oktober 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2009 Husk at du har rett til å ha med kjørelærer i bilen om ønskelig :) Siter Jetta 85 - The funkmobile Seat Leon - Bruksbil Er på jakt etter en liten slamp Rustbullet! http://www.bilforumet.no/annet-bil-onskes-kjopt/240981-ok-slamp-rustbullet.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2009 Husk at du har rett til å ha med kjørelærer i bilen om ønskelig :) Og det er sannsynligvis også i denne saken meget lurt! Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Oktober 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2009 Hvis du får samme sensor igjen, ville jeg absolutt forlangt å få med kjørelærer ja. Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg