burnrubber Skrevet Oktober 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2009 Hei! Skal ha meg første bil, å lurer på om BMW 525tds ca 1989-1990 mod er et godt kjøp for en som kan skru, og har tenkt til å bruke maks 55000 kr. helst mindre. Siter -1992 Volvo 240 2,3 GL God gave us turbolag to give the V8 suckers a chance B) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hoeem Skrevet Oktober 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2009 Hadde glatt kjøpt meg bensiner istede. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burnrubber Skrevet Oktober 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2009 Hadde glatt kjøpt meg bensiner istede. Jeg er mer dieselfan:p det jeg lurte mest på var om det er noen kjente problemer med bilen? Noe jeg bør se etter hvis jeg skal se på en bil jeg skal kjøpe? Rust, eller om det er noen svakheter i understell, motor osv. spesielt på denne bilen? Siter -1992 Volvo 240 2,3 GL God gave us turbolag to give the V8 suckers a chance B) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zikonian Skrevet Oktober 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2009 Kan jo se her først. http://www.autopower.se/Guider/Begagnatguiden/E34/ Siter -02 BMW 530i -97 Pajero - Vintertraktor +div tyske kriegsmaschinen En sjåfør er den farligste delen av en bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg