_MDS_ Skrevet September 30, 2009 Rapporter Share Skrevet September 30, 2009 Denne golfen lå ute på finn en stund, Nå har den dukket opp igjen men har brått kun gått 170 000km Sist jeg så denne bilen så hadde den gått litt over 200 000km, i annonsen så står det orginal mottor. Det var også en 1,6l som stod i sist den lå ute for salg så den som skall kjøpe denne bør forhøre seg litt med selgeren før han slår til http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19230864 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DeVille Skrevet September 30, 2009 Rapporter Share Skrevet September 30, 2009 Vil i tillegg bare si at jeg heller ikke stoler på selgere som ikke kan legge ut navn… Siter "Who are you and why should I care?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240ruser Skrevet Oktober 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2009 Ikke vær redd, ingen vil kjøpe det der uansett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Oktober 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2009 alltid god reklame med sot oppover hele bakfangeren...:ass: Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Oktober 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2009 Standard med sot på Golf med oppoverpotte. Men snakk om ødelagt golf da. Men hvis det er den bilsjappa som syns i bakgrunnen der som selger ville jeg vært skeptisk. Dårlig rykte de gutta der. Er samme adresse som er oppgitt i hvert fall. Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Oktober 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2009 syns det vart tøfft med "venom" i frontruta! sånn skal jeg og ha!! Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg