Xsara16v Skrevet September 30, 2009 Rapporter Share Skrevet September 30, 2009 Dette gjelder en bil jeg eide i ett år, som jeg, ifølge oppretter som takserte, totalvraket i møte med rådyr. Det har seg så sånn at denne oppretteren har kjøpt bilen, og skal rette den opp så den kommer på veien igjen. I denne sammenhengen fikk jeg en telefon med krav om å komme med original luftfilterboks og girkule, pluss at han krevde å få kjøpe originallampene for 400,- kr.. (alle disse delene var erstattet med stylingdeler, lyktene ble knust i sammenstøtet, sportsluftfilteret lot jeg sitte igjen (greenfilter med alurør til en 1000,- ca.), men girkula tok jeg med. Ble påkrevd av forsikringen å sette inn originale høyttalere, en cdspiller og vinterhjul da jeg leverte fra meg bilen, noe jeg gjorde. (dette så oppretter sist jeg var der og var fornøyd når jeg gikk derfra). Har oppretter egentlig rett i å kreve ting av meg??, dette er en jo en bil han har kjøpt av forsikringen, og som FORTSATT er registrert på meg..? Siter - 1998 Audi A4 1.8TQ Avant - 1991 VW Corrado 1.8 G60 (Vr6 Turbo prosjekt) X - 2007 Ssangyong Rexton 270XVT, -1998 VW Polo 1.4, -1999 Citroèn Xsara 1.8i 16v, -1991 Mitsubishi SpaceWagon 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vinduspusser Skrevet September 30, 2009 Rapporter Share Skrevet September 30, 2009 Høres merkelig ut, men dette må jo forsikringsselskapet kunne svare deg på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet September 30, 2009 Rapporter Share Skrevet September 30, 2009 jeg fikk også krav om cd spiller og høytalere og varseltrekant på min første bil.. varseltrekanten knakk jeg i to o leverte utenfor. hørte aldri noe mer.. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xsara16v Skrevet Oktober 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2009 jeg fikk også krav om cd spiller og høytalere og varseltrekant på min første bil.. varseltrekanten knakk jeg i to o leverte utenfor. hørte aldri noe mer.. Jeg har levert fra meg bilen med de tingene forsikringen krevde av meg, men fikk telefon fra oppretter som har kjøpt bilen, hvor han krevde å få de delene jeg sa at jeg hadde liggende for å gjøre skadetakseringen billigere. Det var hans eie mente han, da de tilhørte bilen. Jeg klarte forsåvidt å forholde meg rolig over telefonen da han ringte først, og ba han om å ringe forsikringen så de kunne ta det med meg isteden. Har ikke hørt noe fra forsikringen enda, og dette er en uke siden imorgen, så antar jeg kanskje ikke kommer til å høre noe mere forsåvidt:S Siter - 1998 Audi A4 1.8TQ Avant - 1991 VW Corrado 1.8 G60 (Vr6 Turbo prosjekt) X - 2007 Ssangyong Rexton 270XVT, -1998 VW Polo 1.4, -1999 Citroèn Xsara 1.8i 16v, -1991 Mitsubishi SpaceWagon 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Oktober 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2009 Har du levert det selskapet krevde er du trygg Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdak Skrevet Oktober 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2009 men herregud, dette kan oppretter umulig kreve av deg? Så lenge du har levert inn det forsikringsselskapet har krevet av deg har oppretter absolutt ingenting han skulle sagt. Legg på neste gang han ringer bare... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoHero Skrevet Oktober 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2009 Det høres helt skrudd ut for min del. Halla forresten :p Siter ( ) Mitsubishi Galant 01 (X) Vw Golf cab http://www.bilforumet.no/golf-iii/228054-bluboy-golf-cab.html (X) Vw Golf III http://www.bilforumet.no/golf-3/164177-mitt-golf-3-prosjekt.html (X) Audi A4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rick Skrevet November 20, 2009 Rapporter Share Skrevet November 20, 2009 Han har ingen krav på deler, så greit er det! Så lenge du har levert bilen med det forsikringen krevde, kan du be han ryke og reise. Eventuellt selge han orginaldelene du har for blodpris med ett stort smil rundt munnen! Siter -Why Drive When You Can Drift..- *Nissan SilEighty -92 *Mitsubishi Carisma -96 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet November 20, 2009 Rapporter Share Skrevet November 20, 2009 Må du sette i høytalere og spiller, hva med bil som ikke har dette orginalt da. Det er jo del som ikke er selvfølge følger med en bil. Du får bare gi han beskjed om at det ikke er ditt problem hva som fulgte med bilen ved kjøp fra forsikringsselskap. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet Desember 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2009 Jeg fikk beskjed av forsikringsselskapet om å plukke ut alt som var mitt. Satt ikke tilbake noe heller.. aldri noe pes. Jeg vil tro at du så lenge du har gitt tilbake det forsikringsselskapet krever kan han bare være stille. Tror jeg ville oversett han bare.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Desember 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2009 Eller kanskje vært frekk nok til å ringe forsikringa di og si du fikk en veldig frekk telefon fra denne oppretteren, der du følte deg presset eller noe, og om noen etterspør delene så har du hivd dem da du ikke hadde bruk for dem mere. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Desember 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2009 hahahaha!!! ufattelig va folk tror di har rett til...jeeeezz, biler blir jo kjøpt i den stand di står i...dvs ikke inkludert alle delene du har liggende i garasjen....ikke bry deg;) Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Desember 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2009 Opplevde nesten det samme selv. Men der var det takst mannen som ringte meg. Jeg måtte sette inn cd spilleren igjen og komme med sommerdekkene. Satte inn org spilleren jeg hadde liggende og skaffe 4 stk stålfelger med 4 dekk som var på korden. Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg