Haakon1993 Skrevet September 30, 2009 Rapporter Share Skrevet September 30, 2009 Hei!;) tenker på å kjøpe en audi a4, men liker ikke helt den gamle grillen. Fant dette på nett http://www.andysautosport.com/audi/1996_1999_a4/exterior/grilles/bolt-over_grilles/option_racing/ Men lurer på.. Hvordan fester jeg dette til bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet September 30, 2009 Rapporter Share Skrevet September 30, 2009 Klipses vel på de originale festene.Slik som mesteparten av bolt-on typen gjøres. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakon1993 Skrevet September 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2009 Høres bra ut, men vil dette se fake ut, eller vil det ligne bilene som har denne trapesgrillen sitter på en bil som faktisk har den originalt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet September 30, 2009 Rapporter Share Skrevet September 30, 2009 Ahaa, skal du bytte ut hele den gamle grillen med en slik svær ny en? Da må jeg nok melde pass. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakon1993 Skrevet September 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2009 Det var det jeg håpet kunne gå ja;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet September 30, 2009 Rapporter Share Skrevet September 30, 2009 hvilken årsmodell er bilen din? Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Screamingeagle Skrevet Oktober 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2009 Som jeg skjønner det: Du vurderer eldre A4 (b5-b6), men har lyst på en mer moderne grill. Da må man nok kjøpe en hel pakke med fanger og grill, hvis man da ikke vil begynne å kutte i sin gamle fanger. Det som er litt farlig med å kjøpe sånne ting på nettet er at det fort kan være veldig mye mer jalla i virkeligheten enn på bildene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakon1993 Skrevet Oktober 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2009 Har ikke kjøpt bilen enda, men det er en 02`modell jeg ser på akkurat nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakon1993 Skrevet Oktober 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2009 Hmmmm oki... da går det ikke med den enkle løsningen. Vet du hvor jeg kan få tak i et sett med b7 fanger og grill? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Screamingeagle Skrevet Oktober 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2009 Norsk Bildelsenter har noen varianter. Men det er viktig at du forsikrer deg om at det passer på akkurat den bilen. Ville nok ikke anbefale å bestille noe sånt fra utlandet, selv om det ofte er MYE billigere. Det er mye som kan bli kluss med et sånt prosjekt, så da er det veldig greit å ha direkte kontakt med de som selger. Forøvrig må du nok regne med at det kan bli en dyr seanse med lakkering og det hele. Lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Screamingeagle Skrevet Oktober 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2009 Forøvrig, B7 har også litt andre lykter og "lyktescoop" i panseret, så jeg tviler sterkt på at det bare er å kjøpe et B7-sett. Det må være et sett som er ment for B6 men som ligner på B7. Dette har ikke Audi selv, så det blir uansett å kjøpe fra en ettermarkedsprodusent. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakon1993 Skrevet Oktober 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2009 Tusen takk for hjelpen;) Får se hva det blir til, har ikke lyst til å bruke for mye penger heller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Screamingeagle Skrevet Oktober 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2009 Jeg ville nok heller lagt pengene i noe annet, som f. eks chip, 18" hjulsett etc Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakon1993 Skrevet Oktober 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2009 Det settet fra Norsk Bildelsenter ser ut til å funke..Mye arbeid og penger, men ellers burde det bli bra:=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakon1993 Skrevet Oktober 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2009 Hjulsett kommer uavhengig av b7 oppgraderingen;) Men hvor mye vil jeg få igjen av å chippe bilen, fremfor å oppgradere den til et fetere karosseri? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg