Bekklund Skrevet September 29, 2009 Rapporter Share Skrevet September 29, 2009 Jeg skulle Live på Forza 2, da jeg fikk en error om at jeg ikke hadde Live. Har akkurat kjøpt Live så er litt kjipt å ikke kan spille. Går helt fint uten kabelen med med kabelen går det ikke. Noen som kan hjelpe. Sorry hvis det er feil forum, men fant ikke noe som passet! Siter -Bekklund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bekklund Skrevet September 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2009 Ingen som vet? Siter -Bekklund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjuking Skrevet September 30, 2009 Rapporter Share Skrevet September 30, 2009 Gå inn på nettverks instillingene på xboxn, så setter du ipå og dns til automatisk så kan du prøve på nytt Siter 1994 VW Passat 1,8 1991 Seat Ibiza 1,5 SXI (Spikker) 1995 Opel Vectra 2,0 16v (Spikker) 1977 Opel Ascona 1,9 2D (Kræsjet og solgt) Xbox Live GT: xPellaRx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bekklund Skrevet September 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2009 Har prøvd det, men det går ikke! Er det noen som vet? Siter -Bekklund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bekklund Skrevet Oktober 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2009 Har veldig problemer nå, og Forza Motorsport nærmer seg veldig fort kjenner jeg! Siter -Bekklund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bekklund Skrevet Oktober 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2009 Går ikke å Recovre profilen og jeg vet ikke hvordan jeg kopierer profilen! Siter -Bekklund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bekklund Skrevet Oktober 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2009 Ingen er som vet! Siter -Bekklund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboSønn Skrevet Oktober 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2009 Altså noen andre som bruker profilen din (?) Siter 81' Rekord E1 2,2i - Spiker 86' Rekord E2 2,6i - Solgt !! 78' Rekord E1/2 3.0i rullende prosjekt 99' Omega B 3.0 24v R6 - Gubbebilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bekklund Skrevet Oktober 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2009 Ja er sikkert det! ikke vet jeg! Siter -Bekklund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet Oktober 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2009 Men hvorfor går du på system link. Du gå bare på det lokale nettverke da fo å spille mot andre på nettverke. Men det vel får det samme? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bekklund Skrevet Oktober 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2009 Ja men på det øverste er det at det mangler to-player og på det nederste er problemet mitt! Siter -Bekklund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg