Volvonifør Skrevet September 27, 2009 Rapporter Share Skrevet September 27, 2009 Morn godtfolk! :) Nå har jeg akkurat skaffet meg en A4 1.8 Turbo, så da har jeg noen spørsmål. -Hvor får jeg tak i best men billigst mulig facelift bak og hovedlamper? -Jeg liker lyden i den originale dumpventilen min, men jeg skulle ønske at den var høyere, er luftfilter den rette veien å gå? Lurer også på hvor jeg får tak i slik sett som er tilpasset A4 slik at det ikke blir noe tull med lmm. Billige og bra coilovers, HVOR? Om det er noen som har forslag til hva jeg kan gjøre med bilen så er det bare å si fra. Bilen er kliss original, begynner fra scratch. Takker for alle bidrag med fornuft i :) Siter Mvh Martin Vento 1.8 *Solgt A4 1.8 Turbo *Solgt Volvo 940, prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hoyland Skrevet September 27, 2009 Rapporter Share Skrevet September 27, 2009 Dump lyd - Hiv på et åpent filter! Da får du lyden ;) Ellers har de facelift lamper på ebay.com og her: http://www.carparts-online.de/shop/ Siter Audi A4 1.8T S-line '03 x - Audi A4 1.8T '97 x - Audi 80 2.0E '88 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvonifør Skrevet September 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2009 Takk skal du ha :) Er det greit å bestille fra den tyske butikken eller? Ikke noen som har et lydklipp/filmklipp av en original 1.8 turbo med luftfilter som eneste modifikasjon? Siter Mvh Martin Vento 1.8 *Solgt A4 1.8 Turbo *Solgt Volvo 940, prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet September 27, 2009 Rapporter Share Skrevet September 27, 2009 Kjøp Sparco eller BSR tør-filter, K&N, Green osv som er olje innsatt ødlegger LMM. Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oaa Skrevet September 27, 2009 Rapporter Share Skrevet September 27, 2009 ødlegger bare dersom det er for mye olje i filteret... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvonifør Skrevet September 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2009 Noen ide om hvor jeg får tak i oljefrie filtere? Siter Mvh Martin Vento 1.8 *Solgt A4 1.8 Turbo *Solgt Volvo 940, prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s1ffern Skrevet September 27, 2009 Rapporter Share Skrevet September 27, 2009 http://www.turbofun.no er fin side :) Siter AUDI A4TQ 96 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drunken_M Skrevet September 27, 2009 Rapporter Share Skrevet September 27, 2009 Biltema filter funker det å, ikkeno problem Siter 97" Audi A4 1.8TQ, 500HK Prosjekt *91" Audi S2 MTM Chipped, *97" Audi A4 1.8TQ, *91" Audi 80 Quattro, *97" Skoda Octavia TDi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvonifør Skrevet September 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2009 Takktakk :) Er "AEM Dryflow" hos Turbofun.no et filter jeg kan bruke på 1.8 Turbo? Er 3" innkobling og 5" element. Eller kanskje "Blitz LM Induction Kit"? Hjelp meg folkens, jeg er fersk :D Siter Mvh Martin Vento 1.8 *Solgt A4 1.8 Turbo *Solgt Volvo 940, prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a4turbo Skrevet September 28, 2009 Rapporter Share Skrevet September 28, 2009 http://www.streetdesign.no/?id=4526 dette funker vel bra? vurderer dette selv Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s1ffern Skrevet September 28, 2009 Rapporter Share Skrevet September 28, 2009 kjøp filter på biltema :) halvparten av prisen :) Siter AUDI A4TQ 96 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a4turbo Skrevet September 28, 2009 Rapporter Share Skrevet September 28, 2009 kjøp filter på biltema :) halvparten av prisen :) str skal det være på filteret da? mot lmm tenke æ :P Passe det rett på? Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet September 28, 2009 Rapporter Share Skrevet September 28, 2009 Morn godtfolk! :)Nå har jeg akkurat skaffet meg en A4 1.8 Turbo, så da har jeg noen spørsmål. -Hvor får jeg tak i best men billigst mulig facelift bak og hovedlamper? -Jeg liker lyden i den originale dumpventilen min, men jeg skulle ønske at den var høyere, er luftfilter den rette veien å gå? Lurer også på hvor jeg får tak i slik sett som er tilpasset A4 slik at det ikke blir noe tull med lmm. Billige og bra coilovers, HVOR? Om det er noen som har forslag til hva jeg kan gjøre med bilen så er det bare å si fra. Bilen er kliss original, begynner fra scratch. Takker for alle bidrag med fornuft i :) Gratulerer:) Har selv bestillt fra Carparts online å der har dem både facelift front og baklykter;) ellers har jo ebay det meste:) Kjøp BSR sitt filter kit, plug and play med varmeskjold og nydelig sugelyd;) hehe. Du finner det her http://www.autopower.no/webshop/product_info.php?cPath=20_28&products_id=89 Du kan kjøpe biltema sin alu resirk eller dra på ebay å finne en billig fra Forge:) Coilovers får du fra ca 2500 kr levert på døra fra Hottuning på ebay, ellers leverer Parts and retards samme settet til tusing mere;) Enkle mods er jo: Felger, Senk, toning av ruter, s4/rs4 grill eller fanger, :D Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvonifør Skrevet September 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2009 Gratulerer:) Har selv bestillt fra Carparts online å der har dem både facelift front og baklykter;) ellers har jo ebay det meste:) Kjøp BSR sitt filter kit, plug and play med varmeskjold og nydelig sugelyd;) hehe. Du finner det her http://www.autopower.no/webshop/product_info.php?cPath=20_28&products_id=89 Du kan kjøpe biltema sin alu resirk eller dra på ebay å finne en billig fra Forge:) Coilovers får du fra ca 2500 kr levert på døra fra Hottuning på ebay, ellers leverer Parts and retards samme settet til tusing mere;) Enkle mods er jo: Felger, Senk, toning av ruter, s4/rs4 grill eller fanger, :D Takk :) Er det noe kvalitet på den fra biltema da? :P Har tenkt litt på diverse deler fra S4, men ikke sikker enda, får se på lønna :) Siter Mvh Martin Vento 1.8 *Solgt A4 1.8 Turbo *Solgt Volvo 940, prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet September 30, 2009 Rapporter Share Skrevet September 30, 2009 Kjøp heller Forge 007 på ebay;) Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg