skylineer Skrevet September 26, 2009 Rapporter Share Skrevet September 26, 2009 Hallo folkens, noen som har peiling på hvilke BMW V8 motor denne r32 som visstnok driftet på siste king of europe event har? http://www.youtube.com/watch?v=FcDNJ9cd4hY Tenker på å bygge en r32 med M5 V8 motor, men kunne vært greit å sett hvordan andre har gjort det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet September 27, 2009 Rapporter Share Skrevet September 27, 2009 Tipper det er ifra E39 M5, eller 540 V8. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skylineer Skrevet Oktober 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2009 Etter litt søk fant jeg mer http://www.dailymotion.com/asfactory Han bruker en 540i motor. Kanskje ikke like morsomt som en M5 V8 motor, men fanken så mye billigere en kommer ut av det. Lyden er det heller ikke noe å si på :m'm: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Oktober 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2009 Etter litt søk fant jeg mer http://www.dailymotion.com/asfactoryHan bruker en 540i motor. Kanskje ikke like morsomt som en M5 V8 motor, men fanken så mye billigere en kommer ut av det. Lyden er det heller ikke noe å si på :m'm: Men hvorfor "ødelegge" bilen med en annen motor? Er selv BMW mann, men har også selv en R32 Skyline, men jeg personlig elsker lyden av sekser med snurre på:) Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Oktober 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2009 må du se hvordan andre har løst det, har du ikke skills til å gjennomføre det uansett.. Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet Oktober 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2009 her har du video av en som har byttet motor i "skylinen" sin. selv dette blir vel for vanskelig for deg? Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ_KeNnY Skrevet Oktober 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2009 må du se hvordan andre har løst det, har du ikke skills til å gjennomføre det uansett.. Hvorfor tror du han spør her da? Det finnes 2 typer personer på forumet her. De som kan det og De som ikke kan det men vil lære Remember that :) Siter BMW 520Ia 2000 Til salgs! http://bil.autodb.no/autodb/view.wa2?_cmd=prospect;AdItemId=1386669;Modified=1321345561 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Oktober 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2009 må du se hvordan andre har løst det, har du ikke skills til å gjennomføre det uansett.. Tror ikke det hjelper å ha så mye info om temaet som mulig da ? Jeg hadde også iallefall søkt og sett hvordan andre hadde gjort det før jeg ville begynte... Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Oktober 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2009 hvorfor BMWw-motor, nissan har da v8 selv, og Nissan har bevist mang en gang at de kan bygge potente motorer. Alt fra gode gamle L oh LD, via FJ, SR, VG, VQ til RB er imponerende saker om man kikker inn i det. Jeg hadde ikke kjøpheftig japse for å putte i noe tysk "ræl". Gud må vite at jeg liker tyske biler. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Oktober 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2009 hvorfor BMWw-motor, nissan har da v8 selv, og Nissan har bevist mang en gang at de kan bygge potente motorer. Alt fra gode gamle L oh LD, via FJ, SR, VG, VQ til RB er imponerende saker om man kikker inn i det.Jeg hadde ikke kjøpheftig japse for å putte i noe tysk "ræl". Gud må vite at jeg liker tyske biler. hva med lexus v8 da?! Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skylineer Skrevet Oktober 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2009 Men hvorfor "ødelegge" bilen med en annen motor? Er selv BMW mann, men har også selv en R32 Skyline, men jeg personlig elsker lyden av sekser med snurre på:) he he Kommer vell helt an på hvem en spør ang om det er ødlegging eller forbedring. Er ikke BMW mann selv, liker ikke BMW, men motorene er kjekke. Lyden av sekser er bra, men f.eks rb26 motoren er alt for stor og klumpete til å være en så liten motor. Det skal visstnok finnes en skyline her til lands med m3 sekser motor i også har jeg hørt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skylineer Skrevet Oktober 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2009 (endret) hvorfor BMWw-motor, nissan har da v8 selv, og Nissan har bevist mang en gang at de kan bygge potente motorer. Alt fra gode gamle L oh LD, via FJ, SR, VG, VQ til RB er imponerende saker om man kikker inn i det.Jeg hadde ikke kjøpheftig japse for å putte i noe tysk "ræl". Gud må vite at jeg liker tyske biler. Gir igrunnen blaffen i hvor motor fabrikatet kommer fra, men alt taler for BMW V8 hvis en tenker pris og tilgjengelighet. Hvis en er ute etter V8 så begynner prisen på en brukt BMW V8 på "gies vekk" hvis en tar till takke med en 3 liters V8. Hvorfor ødsle vekk penger unødvendig he he.. Fanken heller om jeg hadde giddet og styrt med å importere en japansk v8 fra langtvekkistan bare for at det må være japan v8, jeg er tross alt ikke en komplett idiot heller he he Forøvrig så er dette foreløbig bare en ide, eier ikke noe r32 enda. Men greit å vite at motor passer i uten noe kapping. Endret Oktober 16, 2009 av skylineer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Oktober 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2009 gi f... i 530-motoren, 540 derimot er en kul motor. Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skylineer Skrevet Oktober 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2009 gi f... i 530-motoren, 540 derimot er en kul motor. :) Brukte bare 530 motoren som ett pris eksempel he he Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg