Meself Skrevet September 26, 2009 Rapporter Share Skrevet September 26, 2009 Hei. Har problemer med att dt dugger i frontlykten mine, er blitt skiftet til "styling" lykter. Noen som har ett forslag om kordan æi blir kvitt dt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superb 4x4 Skrevet September 26, 2009 Rapporter Share Skrevet September 26, 2009 Hadde samme problemet på mine stylinglykter da jeg hadde passat, jeg lot være å sette på ett av di lokkene som er dær du bytter pærer, da ble dugget fortere borte når lyktene var på.. det du kan prøve å gjøre er å gå over lyktene dine med silikon på alle skjøter.. Siter 2014 Skoda Superb, produksjonsuke 42 x2004 Ford Mondeo ghia X x2005 Volvo V50. x1999 VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meself Skrevet September 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2009 Hadde samme problemet på mine stylinglykter da jeg hadde passat, jeg lot være å sette på ett av di lokkene som er dær du bytter pærer, da ble dugget fortere borte når lyktene var på.. det du kan prøve å gjøre er å gå over lyktene dine med silikon på alle skjøter.. takk, dt blei no mindre dugg no! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans a Skrevet September 28, 2009 Rapporter Share Skrevet September 28, 2009 På en bil jeg hadde tidligere tok jeg og borret et lite hull nederst på lykten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meself Skrevet September 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2009 På en bil jeg hadde tidligere tok jeg og borret et lite hull nederst på lykten. har gjort dt og, dugge ikje så mye no. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg