Soxon Skrevet September 26, 2009 Rapporter Share Skrevet September 26, 2009 hei jeg har en Audison SRx1D Monoblock som tok kveld en dag hær trur jeg =( Bassen gikk til helvete å Block'a skiftet fra blå lys til rødt lys på logoen... noen som hvet hva det kan skyldes? jeg har byttet bass element med det samme som var fra før. men Blocka lyser Rødt enda. har egentlig ganske lite peiling på Bil-stereo så ikke skyld på meg om det er lett å fikse :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet September 26, 2009 Rapporter Share Skrevet September 26, 2009 koble fra alle ledningene på høyttalere delen av forsterkeren,og se om den lyser rødt da også... gjør den det, så har den nok tatt kvelden ja, forutsatt at jordingen til forsterkeren er 100% bra selvfølgelig... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soxon Skrevet September 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2009 okey takk =) skal prøve det i mårra no da ^^ har en nødløsning atm nå da :P kobla den til den andre forsterkeren :P hehe men da yter den bare 40% :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg