nitewlkr Skrevet November 1, 2002 Rapporter Share Skrevet November 1, 2002 Originally posted by @lpher Det var jæskla billig du ;-) Veil pris er 4.990,- og den ligger nok rundt 4.500,- - 4.990,- i butikker. Men som tidligere nevnt enda billigere på div. webshops. Ved best. pr. web...pass på at du handler av et firma som er der 'i morra' også ;-) @lpher Hehe.... fikk den for 4000 ett annet sted så da gav jeg faen i webshopene Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bing Skrevet November 1, 2002 Rapporter Share Skrevet November 1, 2002 hvor er dette andre stedet da?! hvor skal vi andre gå for å få samme prisene? Siter 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet November 1, 2002 Rapporter Share Skrevet November 1, 2002 Hehe... det var special price just for me.... billigste jeg fant på nettet var ca 4400 tror jeg Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D-1 Skrevet November 4, 2002 Rapporter Share Skrevet November 4, 2002 hvor på nettet var denne butikken da? er det noen andre som vet av butikker på nettet der det er rimelige priser på denne spilleren? Siter itj sant Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet November 4, 2002 Rapporter Share Skrevet November 4, 2002 tror det var elgiganten eller.no søk på http://www.kelkoo.no Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg