Rikky Skrevet September 2, 2002 Rapporter Share Skrevet September 2, 2002 Noen som har noe å si om denne spilleren? Både spesifikasjoner, utseende og pris syns jeg så veldig bra ut, det eneste jeg er bekymret for er MP3-delen. Jeg har sett mange dårlige MP3-spillere til bil, så hvis noen har erfaring med denne, hadde det vært fint med tilbakemeldinger. http://www.bilradiospesialisten.no/prod_detaljer.php?id=53 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet September 2, 2002 Rapporter Share Skrevet September 2, 2002 Ringer Panasonic og hører med dem i morra. Har GOD kontakt med kara hos panasonic. Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rikky Skrevet September 4, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2002 Ingen som har prøvd denne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet September 5, 2002 Rapporter Share Skrevet September 5, 2002 Originally posted by RikkyRally Ingen som har prøvd denne? Hva er det du vil vite da Rikkyboy? ;-) Kurant spiller til den prisen....noe fjortisaktig diplay, men ellers grei nok... De 'bedre' MP3 kompatible headunits jeg har kjennskap til er: Sony CDXMP70 Pioneer DEHP7400 Panasonic DFX972 Disse er det ihvrtfall en drøm å navigere MP3 cd-plater med ;-) Noe jeg definitivt IKKE kan si om de fleste spillerne under 4000,- Jeg skal ikke nevne kvaliteten på de aller aller rimeligste engang. Better off buying a good headunit...UTEN mp3 istedet! ;-) @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rikky Skrevet September 5, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2002 Takk for svar, alpher:) Jeg er ikke villig til å betale en veldig stor bunke med tusenlapper for en spiller, så hvis MP3-delen på denne funker bra, så går jeg nok for den. Må vel få en eller annen butikk her til å ta den inn, så jeg får prøvd den:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet September 7, 2002 Rapporter Share Skrevet September 7, 2002 Originally posted by RikkyRally Takk for svar, alpher:) Jeg er ikke villig til å betale en veldig stor bunke med tusenlapper for en spiller, så hvis MP3-delen på denne funker bra, så går jeg nok for den. Må vel få en eller annen butikk her til å ta den inn, så jeg får prøvd den:) Anytime Rickster ;-) @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rikky Skrevet Oktober 30, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2002 Nå har jeg omsider fått spilleren og montert den (måtte jo kjøpe bil først, hehe), og er vel forsåvidt fornøyd. Displayet var litt vel fjortisaktig som alpher nevnte, det var mye mer blått lys enn det så ut til på bildet. Den kunne heller ikke vise så veldig lange navn på MP3ene, og navnene kommer heller ikke opp når jeg blar gjennom dem. Men den var heldigvis høvelig kjapp med MP3ene :) Så nå må jeg bare få tak i en subkasse og kanskje bytte ut høyttalerne i hattehylla... Bestilte hos bilradiospesialisten, som var veldig kjapp med levering, pluss i boka til dem! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Oktober 31, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2002 Pioneer 7400 er en av de mp3 spillerene med raskest acess tid... prøvde en blaupunkt forrige uke som brukte over 5 sek på å bytte sang...:rolleyes: Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D-1 Skrevet Oktober 31, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2002 hva er egentlig prisen på denn spilleren??:rolleyes: Siter itj sant Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Oktober 31, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2002 Originally posted by D-1 hva er egentlig prisen på denn spilleren??:rolleyes: Den ligger på mellom 4300 og 4700 på nettet... får den i ettermiddag selv :D Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D-1 Skrevet Oktober 31, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2002 oki.jeg har litt lyst på denne selv også.men det er ikke hver dag jeg har 5000 ekstra som jeg kan bruke på hva jeg vill,så jeg må nok spare noen dager!! Siter itj sant Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Oktober 31, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2002 Originally posted by nitewlkr Pioneer 7400 er en av de mp3 spillerene med raskest acess tid... prøvde en blaupunkt forrige uke som brukte over 5 sek på å bytte sang...:rolleyes: Sorry, må nok skuffe deg der ja ;-) Kjappeste av de merkene jeg har testet er uten tvil Rockford Fosgate's mp3 spillere ;-) Im not kidding... Har testet omtrent det som finnes av mp3 spillere fra de mest kjente merkene. @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Oktober 31, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2002 Originally posted by nitewlkr Den ligger på mellom 4300 og 4700 på nettet... får den i ettermiddag selv :D Det var jæskla billig du ;-) Veil pris er 4.990,- og den ligger nok rundt 4.500,- - 4.990,- i butikker. Men som tidligere nevnt enda billigere på div. webshops. Ved best. pr. web...pass på at du handler av et firma som er der 'i morra' også ;-) @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Oktober 31, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2002 Originally posted by D-1 oki.jeg har litt lyst på denne selv også.men det er ikke hver dag jeg har 5000 ekstra som jeg kan bruke på hva jeg vill,så jeg må nok spare noen dager!! HVIS du klarer å leve uten MP3...så har 7400n en lillebror som heter 6400....som er identisk så nær som at den har: ikke mp3 bare 2 linjeutganger ikke valgbare farge på belysning i knapper ellers ern klin likedan...og denne selges billig rundomkring ;-) @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rikky Skrevet Oktober 31, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2002 STOR skuffelse: Spilleren min støtter ikke ID3!! Trodde alle MP3-spillere gjorde det... :mad: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg