Go-carter Skrevet September 25, 2009 Rapporter Share Skrevet September 25, 2009 Hei! Skal importere en bil fra tyskland, som ikke har skilter på seg(står hos forhandler). Hvordan gjør jeg det med skilter, for å komme meg hjem med bilen? Tollvesenet visste ingenting ang. det, så de har jeg prøvd. Noen som har erfaring med det? :) Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet September 25, 2009 Rapporter Share Skrevet September 25, 2009 Forhandleren skaffer deg tyske tollskilt. Står sikkert noe her: http://www.samag.no/veiledning.php Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet September 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2009 Herlig, takk! :) Da er det bare å børste støv av tyskordboka, og sende mail til forhandler... Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CivicLars Skrevet September 26, 2009 Rapporter Share Skrevet September 26, 2009 Bare for å si det også; Tyske biler har personlige skilt. De følger eier, og ikke bilen... Siter - Bilen min er som den norske stat - kjøpt og betalt =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg