larses90 Skrevet September 24, 2009 Rapporter Share Skrevet September 24, 2009 (endret) Hei! jeg har et par feil på min S6 2.2turbo 95 mod som jeg håper noen får til å hjelpe meg med. Nr.1: Når jeg skrur på tenningen/starter bilen blinker det et rødt utropstegn midt i instrumentet (over kjørecomputern). varsellampen blinker tre ganger og piper tre ganger før det kommer bort. Får også opp lampa noen ganger mens jeg kjører, og mener det er når jeg har akselrert og bemser ned litt hardt. Nr.2: Går ikke å justere ned farta på cruisekontrollen, den kutter helt når jeg gjør det, slik at jeg må aktivere den på nytt. Håper noen kan hjelpe meg å svare på dette Endret Oktober 15, 2009 av larses90 Siter 1995 Mercedes-Benz C180 W202 (solgt) 1995 Audi S6 2.2tq automat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larses90 Skrevet Oktober 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2009 fant ut at feilen med varsellampa var at servooljenivået var nesten på minimum slik at føleren registrerte at det var for lite når jeg bremset og akselrerte Siter 1995 Mercedes-Benz C180 W202 (solgt) 1995 Audi S6 2.2tq automat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg