Sondre W Skrevet September 26, 2009 Rapporter Share Skrevet September 26, 2009 Vel, på det bildet var den justert til disse felgene 7x16 Porsche Winterrader (som forresten også ser utmerket ut på Golf 2) Du mener justere ned slik som her omtrent? 3 cm klaring fra bakken til katalysator Dessuten, er vel min i motsetning til din satt opp for maksimalt veigrep. på bildet er bærearmene rette....Noe sier meg at din Golf liksom ikke helt henger godt med rundt feks Rudskogen;) Din bil? Siter - 2005 Saab 9-3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet September 26, 2009 Rapporter Share Skrevet September 26, 2009 Din bil? Jupp, hatt den i over 10 år, var senket 12 cm 3 dager etter jeg kjøpte den :D sitter er en "litt" frisert kompressormotor i den.. 1,3l og 170 hk Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet September 27, 2009 Rapporter Share Skrevet September 27, 2009 Jupp, hatt den i over 10 år, var senket 12 cm 3 dager etter jeg kjøpte den :D sitter er en "litt" frisert kompressormotor i den.. 1,3l og 170 hk bra til 1.3 å være...likte di m3 lignende speilene dine;) fin signatur om m3 speil:popcorn Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet September 27, 2009 Rapporter Share Skrevet September 27, 2009 Noe sier meg at din Golf liksom ikke helt henger godt med rundt feks Rudskogen;) da vet du ingenting om golfen min for golfen er som støpt på veien ;) men la oss ikke herpe tråden TOTALT :p Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre W Skrevet September 27, 2009 Rapporter Share Skrevet September 27, 2009 Jupp, hatt den i over 10 år, var senket 12 cm 3 dager etter jeg kjøpte den :D sitter er en "litt" frisert kompressormotor i den.. 1,3l og 170 hk Høres bre ut ;) Siter - 2005 Saab 9-3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet September 28, 2009 Rapporter Share Skrevet September 28, 2009 (endret) bra til 1.3 å være...likte di m3 lignende speilene dine;) fin signatur om m3 speil:popcorn Gammelt bilde. Jeg kjøpte de speilen i 1997 og var første "ikke-BMW" i Norge med M3-speil. Har små carbon speil nå Forskjell på å ha bil som føles stiv, og ha bil som ligger bra på veien..... Trådstarter kan jo kikke litt på Golf 2 forumet på VWVortex og Edition 38 (og readers ride). Mye inspirasjon å hente der Endret September 28, 2009 av Polo Classic Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet September 28, 2009 Rapporter Share Skrevet September 28, 2009 regnet med noe sånt..skulle bare være litt morro;) ganske tøff polo du har egentli Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet September 28, 2009 Rapporter Share Skrevet September 28, 2009 Forskjell på å ha bil som føles stiv, og ha bil som ligger bra på veien..... bra jeg kan forskjellen :well: om du har noen flere indre følelser du har lyst å dele om min bil får du sende meg en PM :hellothere: Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicko Skrevet Oktober 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2009 Hva er letteste måte å få på 195/45-14 på 8,5" og 9" felg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjørnarGolf Skrevet Oktober 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2009 Er helt enig at 195/45 passer meget bra på 9". Hva passer best på 8", skal ha 8" framme og 9" bak, må bare bestille nye ytteringer til BBS RM'ene mine :) Siter Low 'N Slow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Oktober 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2009 Er helt enig at 195/45 passer meget bra på 9".Hva passer best på 8", skal ha 8" framme og 9" bak, må bare bestille nye ytteringer til BBS RM'ene mine :) Nå skal det sies at 195/45 ikke blir godkjent på bredere felg enn 8", hverken av dekkfabrikanter, TÜV eller Statens vegvesen Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg